theboss22 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Hva er det beste gratise antivirus programet mener du? gi også link til stedet tilfelle folk vil ha det. Endret 17. april 2008 av theboss22 Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 tja, det er jo smak og behag som avgjør, men imo er gratisversjonen av AVG et bra valg. Bruker det selv både på jobb og privat. http://free.grisoft.com/ Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 tja, det er jo smak og behag som avgjør, men imo er gratisversjonen av AVG et bra valg. Bruker det selv både på jobb og privat. http://free.grisoft.com/ Støtter denne jeg. Synes AVG fungere kjempe bra, ikke hatt noen problemer med det så langt. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 AVG her i huset jam Lenke til kommentar
mungo Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Selv har jeg Avast! Antivirus og det fungerer også bra. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 AVG er best . . Men Avast er også bra, liker selv AVG. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) avira antivir skal også nevnes... dette er forøvrig diskutert her edit: det er også linker til alt av brukbare gratisversjoner i den linken jeg ga Endret 15. april 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 avira antivir skal også nevnes... dette er forøvrig diskutert her edit: det er også linker til alt av brukbare gratisversjoner i den linken jeg ga Okey.. Tusen takk Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvis du mener du har fått svar på spørsmålet ditt, kan du gjerne endre emnetittelen din, ved å trykke på "rediger", og "full redigering" i førsteinlegget ditt. skriv: [LØST] foran emnetittelen din. Dette vil gjøre det mer oversiktlig i kategorien "antivirusprogrammer og datasikkerhet" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå