Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe bruktbil - sikker og strømlinjeformet, ca. 130.000

Anbefalte innlegg

Har per i dag en Peugeot 307 fra 2002, men etter at samboeren begynte i ny jobb har jeg ikke lenger bil. Jeg er derfor på jakt etter en bil med disse kriteriene:

• Automat
  • AirCondition
  • Grei sikkerhet
  • Strømlinjeformet interiør

Budsjettet er på ca. 130.000 inkl. omreg. da jeg ikke har noe særlig med egenkapital. Syntes forøvrig at Peugeot 307 2002-2008 har et pent interiør (se denne bilen), men vet ikke helt om jeg vil ha to like biler. Tips til andre modeller/merker? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har per i dag en Peugeot 307 fra 2002, men etter at samboeren begynte i ny jobb har jeg ikke lenger bil. Jeg er derfor på jakt etter en bil med disse kriteriene:
  • Automat
  • AirCondition
  • Grei sikkerhet
  • Strømlinjeformet interiør

Budsjettet er på ca. 130.000 inkl. omreg. da jeg ikke har noe særlig med egenkapital. Syntes forøvrig at Peugeot 307 2002-2008 har et pent interiør (se denne bilen), men vet ikke helt om jeg vil ha to like biler. Tips til andre modeller/merker? :)

Hva legger du i "strømlinjeformet interiør"?

Jeg synes det interiøret du linker til er direkte kjedelig og stygt. Altfor store knapper, stygt mønster i setene, grusom girspak og et generelt plastikk-preg.

Lenke til kommentar
Hva legger du i "strømlinjeformet interiør"?

Jeg synes det interiøret du linker til er direkte kjedelig og stygt. Altfor store knapper, stygt mønster i setene, grusom girspak og et generelt plastikk-preg.

Liker ikke interiør med skarpe kanter. I tillegg er jeg ikke noe særlig for tre. Her er et eksempel på hva jeg ikke liker. For mye skarpe kanter ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...