simenss Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Har per i dag en Peugeot 307 fra 2002, men etter at samboeren begynte i ny jobb har jeg ikke lenger bil. Jeg er derfor på jakt etter en bil med disse kriteriene: Automat AirCondition Grei sikkerhet Strømlinjeformet interiør Budsjettet er på ca. 130.000 inkl. omreg. da jeg ikke har noe særlig med egenkapital. Syntes forøvrig at Peugeot 307 2002-2008 har et pent interiør (se denne bilen), men vet ikke helt om jeg vil ha to like biler. Tips til andre modeller/merker? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Har per i dag en Peugeot 307 fra 2002, men etter at samboeren begynte i ny jobb har jeg ikke lenger bil. Jeg er derfor på jakt etter en bil med disse kriteriene:Automat AirCondition Grei sikkerhet Strømlinjeformet interiør Budsjettet er på ca. 130.000 inkl. omreg. da jeg ikke har noe særlig med egenkapital. Syntes forøvrig at Peugeot 307 2002-2008 har et pent interiør (se denne bilen), men vet ikke helt om jeg vil ha to like biler. Tips til andre modeller/merker? Hva legger du i "strømlinjeformet interiør"? Jeg synes det interiøret du linker til er direkte kjedelig og stygt. Altfor store knapper, stygt mønster i setene, grusom girspak og et generelt plastikk-preg. Lenke til kommentar
simenss Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Hva legger du i "strømlinjeformet interiør"? Jeg synes det interiøret du linker til er direkte kjedelig og stygt. Altfor store knapper, stygt mønster i setene, grusom girspak og et generelt plastikk-preg. Liker ikke interiør med skarpe kanter. I tillegg er jeg ikke noe særlig for tre. Her er et eksempel på hva jeg ikke liker. For mye skarpe kanter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå