guru33 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Bestilte IP telefoni hos One Call for 14 dager siden,Men har ikke hørt noe fra dem siden .Har sendt dem mange E-mail uten å få noe svar fra dem. Prøvde også å ringe dem ,Men etter en halvtimes venting i telefonen så ga jeg opp. Har nå bestilt abonnement hos IPLINK, dette virker som et mere seriøst firma en One call, de svarer nå tross alt veldig kjapt både på mail og telefon.Så et tips til dere som skal ha dere ip telefoni hold dere unna One Call er mitt råd. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ingen dum idè thx for sharing ble telio her i huset da:O fikk det etter 3 dager så Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Min erfaring er helt motsatt. Hadde problemer med mobilen, ringte onecall. Fikk svar etter ca 3-4 minutter. Hyggelig kar fra onecall. Han sa at et nytt simkort ville være på plass dagen etter. Det stemte. Måtte ringe dem opp igjen når jeg hadde mottatt nytt kort. Det gjorde jeg. Igjen 3-4 minutters venting. Pin kode ble sendt på mail og gamle sim kort deaktivert. Alt funker Har ringt onecall noen ganger etter jeg bytta til dem. Har aldri hatt responstid lengre enn 5 minutt. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ringte OneCall i går, og måtte ikke vente mer enn 3-4 minutter. I dag lå det et nytt SIM-kort i postkassen min. Glimrende service spør du meg. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 satser vel på mobil abo de da:? kanskje de ikke har peiling på iptlf? Lenke til kommentar
jimjames Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Å få svar på epost tar 2 uker fra onecall Lenke til kommentar
guru33 Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Når jeg leser på andre forum angående One Call så er nok kundeservice et fremmedord i det firmaet.Fikk foresten en mail i dag etter 2 uker så det må jeg si var kundeservice etter ypperste klasse. Lenke til kommentar
Lille_Kanin Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Så et tips til dere som skal ha dere ip telefoni hold dere unna One Call er mitt råd. Jeg kan ikke se noen grunn til å holde meg vekke fra OneCall, dem leverer det du bestiller hvis du har tid til å vente. Det er mye å gjøre hos dem derfor tar alt litt lenger tid. Men du burde ha sjekket opp dette på forhånd, angående leveringstid. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) To ukers responstid på e-post er ikke noe jeg kaller "kundeservice etter ypperste klasse". Jeg har ennå ikke fått svar, og jeg sendte en henvendelse et par uker før påske. Endret 15. april 2008 av atrax Lenke til kommentar
guru33 Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Så et tips til dere som skal ha dere ip telefoni hold dere unna One Call er mitt råd. Jeg kan ikke se noen grunn til å holde meg vekke fra OneCall, dem leverer det du bestiller hvis du har tid til å vente. Det er mye å gjøre hos dem derfor tar alt litt lenger tid. Men du burde ha sjekket opp dette på forhånd, angående leveringstid. Jeg har heller ikke sagt at du skal holde deg vekk fra One Call (so keep on).Men for min egen del så er jeg ferdig med One Call!! Lenke til kommentar
guru33 Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 To ukers responstid på e-post er ikke noe jeg kaller "kundeservice etter ypperste klasse". Jeg har ennå ikke fått svar, og jeg sendte en henvendelse et par uker før påske. [/quote Det er litt merkelig at de fortsatt har noen kunder i det heletatt med den kundeservicen. Lenke til kommentar
Lille_Kanin Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det er litt merkelig at de fortsatt har noen kunder i det heletatt med den kundeservicen. Hadde du postet denne i riktig kategori, ville du fort sett hvordan vi ungår å komme i vanskeligheter med OneCall. (Det er hundre poster med usikkerhet til flere opperatører, og hvordan en bør gå frem i slike saker) Hvorfor dere må sende så mange mail til dem, og ringe til dem hver dag er en gåte for meg, jeg har ikke noe behov for å ha kontakt med dem. Og en mail burde holde, dem svarer nok... Lenke til kommentar
guru33 Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Det er litt merkelig at de fortsatt har noen kunder i det heletatt med den kundeservicen. Hadde du postet denne i riktig kategori, ville du fort sett hvordan vi ungår å komme i vanskeligheter med OneCall. (Det er hundre poster med usikkerhet til flere opperatører, og hvordan en bør gå frem i slike saker) Hvorfor dere må sende så mange mail til dem, og ringe til dem hver dag er en gåte for meg, jeg har ikke noe behov for å ha kontakt med dem. Og en mail burde holde, dem svarer nok... Så du mener jeg skulle gi f... i å skrive ned mine erfaringer og synspunkter når det gjelder One Call.Det er da derfor vi har disse forumene for å dele synspunkter det være seg positive eller negative.Jobber du for One Call eller har du problemer med at jeg skriver på dette forumet jeg bare spørr!!!! Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvorfor man skal ringe? er vel normalt å ringe når man ikke får det man ber om:=? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Å få svar på epost tar 2 uker fra onecall Stemmer. Fikk svar i går på en e-mail jeg sendte for rundt 2 uker siden. Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har faktisk kun positive ting å sei om OneCall. Vi har begge mobil, og har aldri hatt problemer med kundeservicen. Uansett kva kundeservice du skal ringe, gjør dette når den opner. ( 08:00-09:00) Om du ringer frå 14:00 og utover er du garantert å sitte i telefonkø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå