callahan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Det er her snakk om en HP-bærebar, ikke mange mnd gammel.. Når jeg starter opp maskinen nå, så er det ikke lengre et bakgrunnsbilde på skjermen, men bare helt svart. Ser selvfølgelig ikonene, men bak de er det helt svart. Når jeg prøver å sette ny bakgrunn, så får jeg ingenting der da heller. Noen som kan hjelpe? Kjører forresten Windows vista home.. på den. Vet ikke om dette kan være til hjelp, er ikke så lenge siden jeg hadde opprydning på maskina (ca 2uker), kjørte defrag, HJthis, combofix etc.. Men i går så fjerna jeg combofix fra maskina (skrev komandoen "combofix /u" i kjør). Kanskje det kan ha noe med dette å gjøre.. håper på svar:) Endret 17. april 2008 av Skagen Lite beskrivende emnetittel. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Dersom ingen veit årsaka til problemet, ville eg ha gjenoppretta maskina til før dette skjedde. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå