Gå til innhold

NY PC! Gaming 10k

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny pc i neste måned, og lurer på om noen av disse oppsetta er dugelig

Har ikke så mye peiling på pc, men forstår litt.

AMD oppsett:

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=69645

Intel oppsett:

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=69983

Skal ikke dra så tunge spill. mest CS og CS:S.

Har helst lyst på en billig og kraftig pc, under 10k. Så vis noen kunne komme med ett oppsett til under 10K hadde det vært flott.

-elZiko

Endret av elZiko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Intel oppsettet ditt så greit ut, men bytt den oppskrytte, overprisede Zalmankjøleren, du får en Thermalright Ultra 120 Extreme for den prisen - og den er mange hakk bedre, selv med en stillegående vifte. Husk å ta med ei 120mm vifte til Thermalright´en hvis du ikke har ei da.

Endret av PerUlv2
Lenke til kommentar
Hva med Komplett sin Dinsidepc til 9995 inkludrt 22" skjerm?

Har lyst til å bygge selv.

Intel oppsettet ditt så greit ut, men bytt den oppskrytte, overprisede Zalmankjøleren, du får en Thermalright Ultra 120 Extreme for den prisen - og den er mange hakk bedre, selv med en stillegående vifte. Husk å ta med ei 120mm vifte til Thermalright´en hvis du ikke har ei da.

Trenger jeg ei vifte vis jeg ikke skal klokke? holder det med standardviften da?

og holder 750W ?

Endret av elZiko
Lenke til kommentar
Nei, du greier deg lenge med standardkjøleren med E8400 - du kan klokke litt med den også, E8400 går mye kjøligere enn eldre Core2 cpu´er, 750W holder i bøtter og spann for det oppsettet.

Okei, takk.

Vurderer Aplus twin engine kabinettet.

Lenke til kommentar
Da får du i alle fall bra nok luftflyt ;-) Antec 900 er også bra i så måte, men trangt og ikke vanlig Antec kvalitet over det.

Jepp. Men vi får se når vi nærmer oss Mai.

ka du enn gjør ikke gå for AMD!!!

kjøp intel.

"ok"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...