Gå til innhold

IP-Telefon problem med Lyse


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har Internett Familie (10/10 Mbit/s) + fast telefon + TV-basis pakke fra Lyse.

De første ukene etter jeg hadde fått det virket det som det skulle.

 

Men så skjedde det noe merkelig, en dag jeg kom hjem merket jeg at nedlastingshastigheten generelt hadde steget fra 1,3 Mbit/s til 3 Mbit/s, det samme gjelder opplastingshastigheten. Så nå har jeg altså 30/30 istedenfor 10/10.

 

Dette er jo i og for seg en bra ting^^ Men jeg tror dette har medbrakt et problem med IP-telefonen, for når jeg laster ned / opp ting og bruker internett linja ser det ikke ut som telefonen virker, man kommer bare til telefonsvareren. Tv'en virker forøvrig som den skal.

 

Så mitt spørsmål er om noen vet hva, hvordan og hvorfor dette har skjedd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første du kan gjøre er å restarte routerene dine.

derette kan du ringe lyse og be de reaktivere utstyret ditt også tar du strømmen på hjemmesentralen i 10min.

Er ikke problemet løst ville jeg tatt kontakt med ip-telefon leverandøren.

Men er det ip-telefon fra lyse, så har ikke internett linjen din noe med telefonien å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...