Gå til innhold

Nokia 6300. Blandede erfaringer?

Anbefalte innlegg

Hei, tenker på å kjøpe meg en billig og bra telefon, trenger ikke noe bra kamera eller mp3 spiller på den, alt jeg er ute etter er en telefon med relativt grei batterikapasitet og som er god å ringe og skrive sms med.

Har sett mye på Nokia 6300, men leser så mye forskjellig fra person til person som skriver om erfaringer med denne? Noen nevner ikke noe om batterikapasiteten, mens andre slakter den.

Burde jeg gå for denne eller er det andre telefoner rundt denne prisklassen som jeg heller burde gå for?

Mvh Thomas Pedersen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble sluppet en del slike telefoner med en batterifeil om jeg ikke husker feil.

Har en 6300 jeg bruker i blant når jeg kun trenger en enkel telefon.

Liker den godt, enkelt tideløst design, ligger godt i hånda, tastene er godte å trykke på. Ingen andre telefoner jeg har glir letter ned i buskelomma enn denne.

Har ikke hatt noe problemer med batterie eller noe annet på min.

Skal du ikke bruke kamera,mp3 spiller og sånt så er det et godt kjøp i mine øyne.

Lenke til kommentar

Jeg vil si det er et godt kjøp for deg som ikke har spesielle krav til mobiltelefonen. Batteritiden er et problem på noen Nokia-modeller, og 6300 er til en viss grad en av dem. Jeg anbefaler deg uansett å lade telefonen hver natt (nye batterier har godt av det), og da vil du ikke oppleve noen store problemer.

Nokia 6300 har en fantastisk god skjerm for prisklassen den ligger i, og den har også minnekortplass og greit kamera og mulighet for MP3. Jeg anbefaler Nokia 6300 til de fleste kundene som kommer innom uten spesielle krav, men jeg advarer mot batteritiden (det gjør jeg forresten på de fleste telefoner, det er ikke slik det var før i tiden at batteriet kunne holde ut en uke).

Jeg tror ikke du angrer på å kjøpe Nokia 6300. Ett tips; hvis navigeringstasten i midten er veldig fast på opp- og ned-funksjonen, kan du bytte den mot en ny. Det er en feil på noen av telefonene, men sjekk det for all del med en gang slik at du slipper å sende den inn til verksted! ;)

mvh Pål

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...