Gå til innhold

Utestengt fra nettverk- Trådløst funker ikke. HELPHELP

Anbefalte innlegg

EDIT: RETTET NOEN SKRIVEFEIL!

Hei. Hvis dette innlegget er feil plasser venligst flytt ikke slett eller sperr.

Hei. vi pleier å vær en gjeng som laner noen ganger i måneden. Men vi har ofte problemer hos en av oss. Jeg kommer ikke inn på trådløsenettverket i huset! Har full dekning. Men det eneste som står at "begrenset eller ingen forbindelse"! Det er ikke normalt. En som har samme pc som meg en HP. Har samme problemet jeg har for øvrig denne typen DV9060ea hvis det er til hjelp. Men nettverket vil ikke slippe meg igjennom. Jeg må kjøre via kabler noe som jeg ikke liker siden det kryr av kabler fra før av.

Kan noen hjelpe??

Eventuelt over fjernhjelp eller noe? Er det noe med nettverksinnstillingene?

MVH Oddvar.

TIL ADMIN: Dette innlegget er sikket feilplassert. Men problemet er, hvor ellers skal jeg plassere dette?

Endret av Oddy26
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
EDIT: RETTET NOEN SKRIVEFEIL!

Hei. Hvis dette innlegget er feil plasser venligst flytt ikke slett eller sperr.

Hei. vi pleier å vær en gjeng som laner noen ganger i måneden. Men vi har ofte problemer hos en av oss. Jeg kommer ikke inn på trådløsenettverket i huset! Har full dekning. Men det eneste som står at "begrenset eller ingen forbindelse"! Det er ikke normalt. En som har samme pc som meg en HP. Har samme problemet jeg har for øvrig denne typen DV9060ea hvis det er til hjelp. Men nettverket vil ikke slippe meg igjennom. Jeg må kjøre via kabler noe som jeg ikke liker siden det kryr av kabler fra før av.

Kan noen hjelpe??

Eventuelt over fjernhjelp eller noe? Er det noe med nettverksinnstillingene?

MVH Oddvar.

TIL ADMIN: Dette innlegget er sikket feilplassert. Men problemet er, hvor ellers skal jeg plassere dette?

hehe dette skjedde hos meg i går også, jeg skrudde bare av routeren i 30 sek ca. Etter det kom jeg på igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...