Gå til innhold

Brothers in Arms - Hells Highway - den store tråden

Galexon

Anbefalte innlegg

"Welcome soldiers!"

Dette håper jeg blir den store tråden for alle som venter på Brothers in Arms Hells Highway.

Ryktene sier at spillet kommer på det norke markedet først i September. Det gjenstår å se hvorvidt dette er realiteten.

Brothers in Arms-serien er en ny type FPS-spill, som lar spilleren kommandere en gruppe soldater i kampen mot de tyske styrkene, under krigen. Ved hjelp av et assault-team og et support-team skal du med kløkt og strategiske sanser, overvinne fienden, ikke fordi du plukket opp et ekstra-liv bak en kasse, men fordi din strategi utklasserer fiendens.

Her kan dere diskutere ting som:

- Brothers in Arms: Road to Hill 30

- Brothers in Arms: Earned in Blood

- Brothers in Arms: Hells Highway

- Meningen med livet (Meningen med Xbox 360) :p

Håper vi får en god diskusjon, uten for mye "LOL", "ROFL" og "PWNED" innblandet. "1337" er imidlertid lov.

-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Likte også de to foregående titlene i serien, så dette her ser eg fantastisk mye frem til. Lei av run & gun WW2 spill så suser etter, men dette her er ihvertfall litt annerledes.

Håper det er godt optimalisert for alle platformer platformer.

Lenke til kommentar
Ja, av det jeg har sett ser det litt ut som RB6: Vegas med at bildet går ut i tredjeperson når man tar dekning bak gjerder og vegger og slikt. Ser også ut som at mye av miljøet er "ødeleggbart", jævlig digg!

Ja..har du sett da de spiller demoen da bazooka-teamet sprenger det tårnet der mg42èn er plassert?Håhå..så konge ut,når tyskeren kommer rullende ned taket og Randy pitchford fortsetter å skyte på han..haha..good times :!:

Lenke til kommentar

Ein annen sak eg setter pris på med dette spillet, er at det ikkje legger skjul på avrevne lemmer på venn eller fiende. Flott at det blir litt brutalt.

Eg håper ihvertfall dette består i retail utgaven, og at det ikkje blir sagt noe om at US soldater slettes ikkje skal fremstå som lemlestet på noen som helst måte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...