Vegard_Haug Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 I Rune Factory: A Fantasy Harvest Moon kombineres monsterdreping med jordbruk. Les mer Lenke til kommentar
Amento Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 her synes jeg det hele tiden trekkes tråder mellom Rune factory og Harvest moon og man refererer til Harvest moon som, "tildigere spill i serien" men har dette spillet noe med Harvest moon å gjøre i hele tatt? Altså, det er da Natsume som har utviklet HM? Er det jeg som missforstår eller er det skribenten som har bomma? Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Rune Factory er en del av Harvest Moon serien, som er utviklet av Neverland. Natsume er dem som gir ut (og oversetter) HM spillene i Nord-Amerika. Lenke til kommentar
Dal Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg har spilt dette mye, og likte det bedre enn det vanlige Harvest Moon til DS. Grafikken er penere, kontrollene mer brukervennlig, og ikke minst er monster i tillegg. Men gikk dessverre lei før jeg kom til enden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg