ZearoX Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det startet med at jeg satt i mitt nye nvidia geforce 9800 kort. Pcen funket helt fint før dette. Etter jeg satt kortet i så ville ikke skjerm bilde vise, men pcen starta. jeg bytta så korte tilbake til mitt gamle, og det skjer det samme der. Men reseter jeg biosen får jeg skrudd den på, så går det ca maks 10sec så henger den seg heilt. Den piper av og til en gang også på startup og sier overclocking failed. Kan dettte være strømforsyningen? For hovedkortet + ram er nytt. Har også koblet til alle kabler riktig, det inkluderer 6 pin kabelen til skjermkortet. Den henger seg også hvis jeg går inn i bios etter 10 sec, så uansett hva jeg gjør, har jeg ca 10sec før den fryser heilt. Setter pris på hjelp/svar. om jeg burde gå for ny strømforsyning Takk Hovedkort: Asus PSE-VM HDMI Prossesor: Intel duo core 3,1ghz Nåværende strømforsyning: Mist 500w ( har hørt den lager rare lyder også så kan mulig være den) Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Prøv med en annen (større) strømforsyning. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Sjekk at alt er fast inn i maskina foreksempel minne osv, ta og oppdater biosen din kan lastast ned på heimesida til hovedkorte ditt og der ligger ein guide til korleis instillingane i biosen din skal være. Som han "serrghi" så kan det være at strømforsyninga di ikkje er kraftig noke eller det kan være noke problem med den, 9800 serien trekker litt strøm og. spesielt det nye korte 9800GTX. Lenke til kommentar
stianh92 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg sendte min på repp for dette. De tok ut alle kjøleannlegg, og renset dem, problemet er at det er altfor mye støv inne i maskinen. eller som det sto i reprasjons raporten: "Det er mye shite og smuss i kjøleannlegget." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå