Gå til innhold

Skuffelsen over Battlefield: Bad Company

Galexon

Anbefalte innlegg

Jeg vet det finnes en lignende tråd, men jeg fant ikke tilbake til den.

EA games har offentliggjort at de vil ha en "unik" mulighet for spillere av kommende "Battlefield Bad Company". Om man vil ha nye våpen, må man kjøpe disse for 2$ per stk.

Har ingen direkte link på dette for øyeblikket, men ville bare lufte dette for spillere der ute.

Battlefield Bad Company er et revolusjonerende spill innen FPS-sjangeren, og jeg er nok ikke alene om å glede meg sinnsykt til dette spillet kommer ut på det norske markedet.

Det er virkelig trist at EA Games ødelegger disse forventningene med å offentliggjøre dette helt på tryne konseptet med å kjøpe våpen.

Se sarcasticgamers sarkastiske videosnutt her:

(Dersom det blir liten aktivitet rundt det nåværende tema, endres tråden til en Battlefield: Bad Company diskusjonstråd for gamere som enkelt og greit gleder seg til spillet, og som vil dele inntrykk og informasjon med hverandre)

Endret av galexon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har blitt bekreftet fra EA sin side at de dropper denne løsningen.

Godt nytt! :D Likevel, det er nyttig at spillere (gamere) fra rundt om i verden viser

sin avsky for slike løsninger, slik at andre spillutviklere ikke faller for samme fristelse.

Lenke til kommentar

Det var ein heilt idiotisk idè, og eg er glad for at de tok til fornuft. Tror ikkje eg gidder å kjøpe dette spillet her heller egentlig, føler det blir vanskelig å få toppet COD4 online.

Men med så mye vas og styr i BETA`en regner eg med de får gjort ein god del optimaliseringer frem mot release.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Blir det ikke det det samme som a kjope SF til BF2 for a fa flere unlocks?

Tja, kommer an på måten det var tenkt implementert. Om det ikke gir spilleren noen fordeler og i praksis bare er variasjoner eller skins av eksisterende våpen så er det forsåvidt greit om idioter vil kaste bort pengene sine på slikt.

I BF:SF sitt tilfelle var det dog snakk om en ekspansionpack med egne kart og muligheter. Unlockene som kunne brukes i vanilla ga deg ingen som helst fordel. Om man derimot kunne brukt grappling hook eller zip line i vanilla, DA hadde det vært en gigantisk fordel.

Lenke til kommentar
Fikk en ikke tilgang til unlocks dobbelt så kjapt med Special Forces fremfor "vanilla"?

njaaa ikke helt. man får 2 unlocks for hver rank om man har SF. dette er fordi alle kittene får 2 unlocks hver hvor et våpen stammer fra SF og bosterpackene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...