Gå til innhold

Kreativt av Amentio

Anbefalte innlegg

Fikk tilbud pr.mail i dag fra Amentio på Intel Core 2 Quad Q6700 + Samsung Spinpoint 500GB

kun 3 350,-, hvilket så bra ut, cpu til "lavpris + gratis HD på 500gb.. like før jeg slo til.. Men så begynte jeg å sjekke litt..skulle ikke cpuene til Intel ned i pris nå i april.. Joda fra 20.04. skal Quad 6700 halveres i pris..Altså skal dem selge disse til "gammelpris" og så hive på en 500 gb HD som lokkemat..

Venter jeg en uke kan jeg kjøpe begge deler til under den tilbudsprisen som Amentio tilbyr, he,he det er jo lov å prøve seg... :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du ba om et pristilbud, og det fikk du. Det er ditt eget ansvar å sjekke opp konkurrenters priser eller om et produkt er ventet å fall i pris. Ser ikke noe problem med dette i det hele tatt..

Utrykte meg kanskje litt dårlig har, ikke bedt om noe pristilbud. Tilbudet kom som "tilbudsmail" fra dem.. Men okke som, kreativt var det nu..

Lenke til kommentar
Ja særlig siden de bare har tre på "lager" i dag... Resten blir kjøpt inn til spottpris etter prisnedgangen... Snakk om å selge skinnet før bjørnen er skutt...

Men Amentino driver vel ikke veldedighet de heller da, selv om de er billigst stort sett... :roll:

Hehe... Nå er den på lager ja... og PRISEN har gått ned til 1808,-. Samsung spinpoint 500GB nå koster 505,-. Samlet 2313,-. Ikke alle tilbud er gode tilbud...

Kostet ettusenogtrettisju surt opptjente grunker ekstra å slå til på den for 9 dager siden gitt. Glad jeg er tålmodig iaffall.

:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

utrolig at slik er lovlig... men men. man lærer nå i alle fall å ikke stole på amentio, og den dårlige reklamen de får av emner som det her gjør nok at det de tjente på å svindle kundene sine går rett opp i røyk

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-0ncAanc1

Ja ja, jeg er ikke akkurat overrasket når det gjelder Amentio. Dette er jo rett og slett juks og dårlig kundebehandling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...