Gå til innhold

Battlefield 1942, hvor er ubåtene???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joda, mange ubåter der, men du må nok titte innom multiplayerdelen for å finne dem el_n@sTy. På en annen side, dem forsvinner utrolig fort i starten av spillet da det alltid er noen som tar den før deg, ikke ulikt fly på en måte. :)

Lenke til kommentar

En ting jeg har lurt litt på:

Er ubåtene noe bra i Battlefield 1942? :-?

Har hørt masse om både flyene og tankene, men ikke noe om ubåtene (annet enn at de ER der, da). Er det noe gøy å boble rundt UNDER all moroa? En tank kan lage død over alle tilgjengelige landområder, en båt kan lage død over havet og kysten, og et fly kan lage død over alt! :D Men hvor mye død kan en ubåt lage? Kan det være så spennende å bare sitte å nistirre på radaren og vente til det dukker opp et hangarskip, for så å råboble innen torpedo-rekkevidde og SVISJ..........BANG! Eller er ubåter überfetekuleråe pølser med propell og eksplosiver?

Lenke til kommentar

hehe ja det er mange maps med ubåter. Mange skip er også utstyrt med synke miner osv.

U-båten er også garangtert det minst brukte tingen på BF. Det er faktsik umulig å bruke det fornuftig! men men, ubåter var en viktig del av 2ww. derfor må dem være med her også...

Lenke til kommentar

hangarskipene har jo ikke nubbsjans mot ubåtene da. bare pass på å ikke komme inn bakfra når du skal "torpedere" slagskipene, de har nemmelig dypvannsbomber(sånne synke mine greier) :wink:

ubåtene er gode til å synke skip, men er det unnerholdende å sirkle rundt HELE mappet får å finne en båt å synke? jeg syntes ikke det :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...