steeler Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ser ut som ekspansjonspakken kommer om få dager - 16.11 i følge Platekompaniet Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 For øyeblikket står det 14.11, altså i morgen. Lenke til kommentar
kroveo Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Faen nå må jeg installere Gothic 3 og klare det....Typisk!! Hæ?? Må man KLARE Gothic 3 før man kan spille expansionpack? Tøys! Det går vel ikke an? Jeg gadd ikke mere etter å ha drept alle i hele spillet siden jeg ikke fann alle artifacsene det skjedde jo ingenting. Håper det ikke var en fet video eller avslutnig på spillet. Game Over, thanks for playing gothic 3 hadde holdt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg kjøpte hele samlepakken 1,2,3 for flere mnd siden, har fortsatt ikke orka å installere dem.. De virker så jævlig tungvindte å spille. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Noen som vet en dato for når dette kommer? Venter i spenning og vil spille det så fort som mulig! Gothic 3 er jo et utrolig bra spill. Er et av spillene jeg har sett aller mest frem til iår dette Lenke til kommentar
kroveo Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Noen som vet en dato for når dette kommer? Venter i spenning og vil spille det så fort som mulig! Gothic 3 er jo et utrolig bra spill. Er et av spillene jeg har sett aller mest frem til iår dette 5. desember kommer det. Play.com billigst så vidt jeg vet... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ok, takk for svar . Da er det heldigvis ikke lenge igjen. Har kjøpt meg Metroid Prime: Corruption på Wii, så skal kose meg med det frem til dette kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg