Vegard_Haug Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 JoWooD kommer med ekspansjonspakke til Gothic 3 mot slutten av året. Les mer Lenke til kommentar
akarno Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Så utrolig kult. Trodde aldri det ville komme en exp til Gothic 3 med alt som har vert rundt det i ettertid. Håper vi får en god historie og et bedre kampsystem! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 vet ikke om jeg kommer til å bruke noe tid på dette, men det er ikke umulig at jeg tester ut gothic 4 når det kommer. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 De av dere som har spilt en del Gothic 3, hvordan ser det ann med bugfixing og diverse andre forbedringer i ettertid? Vurderer å begynne å spille det hvis spillet har fått en skikkelig ansiktsløft. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Håper expansion pakken inneholder fixes til spillet. Jeg har testet alle patchene til nå, og enda sliter spillet med samme problemene fra lansering. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Javel ja, men da får jeg vente og se om det blir noe bedre når expansion kommer ut, er ikke vits å sitte der med såpass dårlig polert produkt. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) herlig! jeg kjøpte spillet da det kom ut, men det fungerer såpass dårlig på PC-en min at jeg har aldri fått testa det kanskje vært heldig sånn sett, så jeg har sluppet alle bugsene blir forhåpentligvis ny pc til jul, og da blir det gothic på meg! men, noen som vet om 3'ern kommer til ps3? eller er det bare 4'ern som gjør det ........ Endret 15. april 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
egr Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Håper de klarer å gjennskape atmosfæren, dialogene og historieformidlingen fra g1 og 2, der du følte at du virkelig var en del av verdenen.. Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Håper de klarer å gjennskape atmosfæren, dialogene og historieformidlingen fra g1 og 2, der du følte at du virkelig var en del av verdenen.. Helt einig! Gothic 2 er det beste rpg spelet eg noken gang har spelt. Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Faen nå må jeg installere Gothic 3 og klare det.... Typisk!! Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Om det fortsatt var Piranha Bytes som stod for utviklinga, ville eg ha jubla høgt no, og garantert kjøpt utvidelsen når han kom. No tenker eg eg skal sjå på nokre omtalar først. Får håpe Spellbound klarar å levere innhald som er verdig Gothic-serien. Kay Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvis ikke buggene blir fikset blir det i hvert fall ikke kjøp på meg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ser mer fram til Gothic 4, da Gothic 3 er så og si død for meg. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg er i stor grad fanboi av gothic 3, men må likevel innrømme at selv to år etter launch da jeg spillte gjennom det for andre gang var det fortsatt mye tull. Main quest var bugget og måtte rote rundt lenge på nettet for å finne console commands til å ordne opp etc. Alt i alt, om du liker gothic 1&2 er det uansett verdt det - ingen tvil! Finnes ikke bedre RPG i min bok. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Høres veldig spennende ut. Om det er den nye Gothic-utvikleren som lager ekspansjonen, vil jo denne fungere som et utmerket eksempel på hvor verdig/uverdig den nye utvikleren er til å fortsette Gothic-serien. Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Kjempemessige nyheter! Vi får satse på at generell fiksing av Gothic 3 er en del av utviklingen. Gothic 3 fortjener det. Nå gleder jeg meg til RPG-nirvana mot slutten av året Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Herlige nyheter! Håper bare det blir like bra som Gothic 3 er da. Jeg er vel en av få som ikke har hatt noen store problemer med det, og har fullført det to ganger, og skal lett spille igjennom det en gang eller tre til! Lenke til kommentar
Dal Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Spellbound (de som skal utvikle G4) har gitt ut en patch til Gothic3 for et par måneder siden, som sies å skal fikse en god del stuff. Se link her. Jeg elsket Gothic2, og var dypt skuffet når jeg skulle begynne på nummer 3. Stemningen og slik var like fantastisk, men programmeringen grusom; det hakket og krasjet, og ikke minst loade-tider som tok moroa ut av spillingen. Har ikke testet denne patchen ennå da, men må vel fyre opp igjen nå Lurer på hvem som utvikler addon-pakken. Er litt skeptisk til å bytte utvikler, de burde heller gi de opprinnelige bedre tid. Lenke til kommentar
steeler Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Spiller Gothic 3 på Vista 64 med siste patch og har ikke opplevd noen bugs :-)Ja spiller hakker litt, men ikke så mye at det oppleves som noe problem. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ser noen her ikke har hatt problemer med Gothic 3. Tror jeg fyrer det opp igjen når jeg får ny PC-en i hus . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg