Gå til innhold

spelldamage våpen man kunne dual weilde...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva slags retardo-opplegg er det å dualweilde spelldmg våpen da? :D

med en dps på noe-og 40, og ingen attackpower, hitter du vel noe ala warlocken min.. 50.

tja kanskje det men så får jeg en stormstrike buff på 20% ekstra skade og en chain ligtning critt på noen k;) med tanke på at 2x Dual weild imba spelldamage våpen = over 600skade bare på våpen ;) så du kan fort få en 1200-1300+ spelldamage unbuffed som shaman noe som alle vet er SYKT

med en dps på noe-og 40, og ingen attackpower, hitter du vel noe ala warlocken min.. 50.

DaXoN har vel alltid utfordret ting litt som en pinonér. Ingenting har funket.

Endret av Lycantrophe

DaXoN har vel alltid utfordret ting litt som en pinonér. Ingenting har funket.

altså hva er vitse med og spille uten og prøve nå skal jeg innrømme at jeg fikk en ide av dette buildet ifra en anna kompis og videreførte den sånn jeg synes den passer

Ja den slår nok ikke så hart men den funker greit nok synes nå jeg før når du hadde epic spelldamage mace ifra bt området som gjorde at en shaman kunne få over 12-1300 unbuffed spelldamage

tenk deg det med buff?

så tenker du deg det med 20% skade

blir ikke så galt det

Men hva skal du gjøre skade med? Earth shock. Tingen er at du må ofre det som gjør elemental bra, og du gearer vekk fra det som gjør enhancement bra. Som gjør at du taper mer dps ved å ikke specialize.

Du har vel ikke tilfeldigvis en priest som heter Daxoni, har du?

hehe nei mine chars er litt normal spec tbh :) jeg har ikke shaman men har spillt en god del på min kompis og ser hvor bra shaman'er med 800 skade gjør så tenker da at det blir ganske bra med 1300 :p men men joa sant nok men kan jo være et gøy spec og tror faktis ikke at skaden suger så mye som du vil ha det til

Endret av DaXoN
Skaden er god på grunn av elementalspec og utrolig rask hitcap.

alt som øker skaden din i element spec som du mister på mitt spec er ligtning mastery og overload og element mastery

Greit nok det er 3 viktige talenter men jeg Tror seriøst at vis man har 400-500 mere spelldamage og i tillegg kan du ta oil på enda et våpen at det blir nice skade

Tingen er at du mister de talentene du nevnte, talents i restorations (5% crit, 3% hit f.eks), samt stats fra gear.

Husk at for å få disse mengdene spelldamage må du ha gode mengder attackpower. Dette kommer med melee-gear som ikke har noe særlig spellcrit, intellect og ren spelldamage. Samtidig vil du ikke ha godt nok melee gear (eller spec) til å slå fra deg der. Så jeg tviler på at det blir noe særlig.

Jeg bare forteller han hvorfor det er dødfødt. Jeg nekter han ikke prøve.

er nok gutt :) og til det andre du sa om gear...

tenk deg full ench gear med nice stats og så main hand melle dps wåpen med mongoose / spelldamage og of hand med spelldamage på våpen og spelldamage enchant...

så tar du og gem'er det opp med pure spelldamage / spellcritt og litt hit av både spell og melle...

og leg enchant og head enchant og alt det der med Bare spelldamage og sånt

da får du en fin mix av spelldamage og melle damage + høy spelldamage som kan gi noen Nice stormstrike + chainligning crits etc ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...