Gå til innhold

Vi spiller skuespillet "Jorda rundt på 80 dager" i Tønsberg (I april) - Ferdig


Anbefalte innlegg

Hei. Stokke kulturskoles seniorgruppe (16 - 18 år) vil nå i slutten av april sette opp Jules Vernes "Jorda rundt på 80 dager" i Mariakapellet i Tønsberg.

 

 

Forestillingen spilles:

Lørdag 19. april

Søndag 20. april

Fredag 25. april

Lørdag 26. april

 

Forestillingen starter klokken 19:03 alle dager.

Om du bestemmer deg for å komme, vil det koste deg 80 kroner.

 

Forhåndsbestilling kan gjøres på telefon: 45 49 36 04.

 

Marikapellet finner man i Tønsberg, det ligger like ved jernbanen:

mariakapelletkart.gif

 

Dere finner oss også på Facebook!

- Gruppe - Event -

 

Bildene som dere finner i gruppen kan være tatt i andre lokaler, med skuespillere i andre roller, med andre kostymer, med annet lys etc. og gjenspeiler derfor ikke det endelige resultatet. ;)

 

Jeg spiller forresten selv i forestillingen og har noen roller her og der, vil og legge til at vi tror og håper at publikum vil få ledd mye underveis i forestillingen siden det er lagt vekt på humor, og i tillegg få en annerledes teateropplevelse. ;)

flyer_jorda_rundt_minsket.jpg

Endret av TSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er det kommet en "før-premiere" -sak i avis og på nett:

Kulturskolen på skinner

bilde.jpeg

 

Skulle gjerne selv sett at bildet hadde bedre kvalitet, men Tønsbergs blad legger aldri ut høykvalitetsbilder på nett ;)

 

 

Om noen legger planer for å dra, er det lurt av dere å forhåndbestille, for det kan fort bli for fullt.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Premieren gikk veldig bra synes vi, andre forestilling følte vi ikke gikk like bra, men vi tror ikke publikum klarte å merke noe til det, for de lo minst like mye begge dagene. Og der vi eventuelt datt ut hentet vi oss inn igjen. Det gikk langt bedre i 2. akt den andre dagen og, så jeg synes det hittil har gått greit, men tror at vi kan klare det enda bedre.

 

2. dagen tråkket i tillegg en av skuespillerne over og hadde det veldig vondt 20 minutter før forestillingene begynte, heldigvis gikk det bra.

 

Nå gleder jeg meg stort til fredagen, for da skal vi spille forestillingene 3 ganger på 2 forskjellige steder... 2 skoleforestillinger, nedrigg, opprigg og forestilling igjen på kvelden ^_^

 

Sturla Berg Johansen så forresten på oss på søndagen, det var artig.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...