TSP Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Hei. Stokke kulturskoles seniorgruppe (16 - 18 år) vil nå i slutten av april sette opp Jules Vernes "Jorda rundt på 80 dager" i Mariakapellet i Tønsberg. Forestillingen spilles: Lørdag 19. april Søndag 20. april Fredag 25. april Lørdag 26. april Forestillingen starter klokken 19:03 alle dager. Om du bestemmer deg for å komme, vil det koste deg 80 kroner. Forhåndsbestilling kan gjøres på telefon: 45 49 36 04. Marikapellet finner man i Tønsberg, det ligger like ved jernbanen: Dere finner oss også på Facebook! - Gruppe - Event - Bildene som dere finner i gruppen kan være tatt i andre lokaler, med skuespillere i andre roller, med andre kostymer, med annet lys etc. og gjenspeiler derfor ikke det endelige resultatet. Jeg spiller forresten selv i forestillingen og har noen roller her og der, vil og legge til at vi tror og håper at publikum vil få ledd mye underveis i forestillingen siden det er lagt vekt på humor, og i tillegg få en annerledes teateropplevelse. Endret 29. april 2008 av TSP Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Nå er det kommet en "før-premiere" -sak i avis og på nett: Kulturskolen på skinner Skulle gjerne selv sett at bildet hadde bedre kvalitet, men Tønsbergs blad legger aldri ut høykvalitetsbilder på nett Om noen legger planer for å dra, er det lurt av dere å forhåndbestille, for det kan fort bli for fullt. Endret 19. april 2008 av TSP Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 (endret) "Anmeldelse" ute i Tønsbergs blad, her er den på nett: Morsom rundreise med kulturskolen 2 forestillinger igjen, fredag og lørdag klokken 19:03. Lokal-TV-reportasje: http://tbtv.tb.no/player/?id=4447 Endret 21. april 2008 av TSP Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvordan har det gått sålangt? Vært noen nevneverdige problemer mens dere har holdt på? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Premieren gikk veldig bra synes vi, andre forestilling følte vi ikke gikk like bra, men vi tror ikke publikum klarte å merke noe til det, for de lo minst like mye begge dagene. Og der vi eventuelt datt ut hentet vi oss inn igjen. Det gikk langt bedre i 2. akt den andre dagen og, så jeg synes det hittil har gått greit, men tror at vi kan klare det enda bedre. 2. dagen tråkket i tillegg en av skuespillerne over og hadde det veldig vondt 20 minutter før forestillingene begynte, heldigvis gikk det bra. Nå gleder jeg meg stort til fredagen, for da skal vi spille forestillingene 3 ganger på 2 forskjellige steder... 2 skoleforestillinger, nedrigg, opprigg og forestilling igjen på kvelden ^_^ Sturla Berg Johansen så forresten på oss på søndagen, det var artig. Endret 21. april 2008 av TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå