abene Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Spammere oppretter falske Hotmail-kontoer på få sekunder. Les mer Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 No shit! Velkommen etter.. 4 år for sent? Lenke til kommentar
VirtualBox Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hurra for Microsoft-sikkerhet!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ja hadde de bare benyttet *unix så Lenke til kommentar
007CD Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Disse her anti bot systemene som finnes nå begynner å gå meg på nervene snart. Er ikke så lenge siden jeg måtte ty til audio for å i det hele tatt forstå hva det var som stod på det bildet som de ville ha skrevet inn, og lyden er jo også forvrengt så det kan være ille enkelte ganger der også. Ett bra eksempel som kan virke forvirrende er jo dette bildet som jeg legger ved posten, dette er en kode som jeg støtte på en gang og jeg ble faktisk litt i tvil en stund om det var E eller L. Og den første bokstaven kan være hard å skille fra F eller E... Begynner å gå LITT langt nå synes jeg i allefall, snart må man skaffe seg spambot system bare for å i det hele tatt få registrere seg en konto Lenke til kommentar
haalo Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Ja hadde de bare benyttet *unix så Han sa vel aldri noe om OS. Tatt sammenhengen i betraktning, må det jo være snakk om hvor solid CAPTCHA-systemet er. Kan ikke noe om CAPTCHA egentlig, så jeg aner ikke om MS sin er god eller ikke. Begynner å gå LITT langt nå synes jeg i allefall, snart må man skaffe seg spambot system bare for å i det hele tatt få registrere seg en konto Enig, men det er vel nødvendig med ganske forvirrende greier nå, det er jo tydelig at de lar seg knekke. Det er dog mye lettere å tyde bokstavene sjøl enn å lage et verktøy for å automatisere det . Endret 15. april 2008 av haalo Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ett bra eksempel som kan virke forvirrende er jo dette bildet som jeg legger ved posten, dette er en kode som jeg støtte på en gang og jeg ble faktisk litt i tvil en stund om det var E eller L.Og den første bokstaven kan være hard å skille fra F eller E... Begynner å gå LITT langt nå synes jeg i allefall, snart må man skaffe seg spambot system bare for å i det hele tatt få registrere seg en konto Hund E Katt E Hund Katt 3 Hund Katt 4 Katt? Husker jeg så en captcha som var helt umulig å tyde, husker ikke helt hvordan det var. Viste den til ørten andre, ingen kunne tyde den. Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Ja hadde de bare benyttet *unix så rolleyes.gif Han sa vel aldri noe om OS. Tatt sammenhengen i betraktning, må det jo være snakk om hvor solid CAPTCHA-systemet er. Kan ikke noe om CAPTCHA egentlig, så jeg aner ikke om MS sin er god eller ikke. Nå har vel eindel av Virtualbox sine innlegg vært noe anti Microsoft.. Endret 15. april 2008 av Akvarius Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Spam fra Hotmail? NO WAI! Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Spam fra Hotmail? NO WAI! Tror ikke du skjønte det. Det en vesentlig forskjell om Spammen faktisk kommer fra Hotmail og om den gir seg ut for å komme fra Hotmail. Spam fra ekte Hotmail-kontoer tviler jeg på at du har sett mye av før. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hehe, jeg får ikke annet enn kjedebrev og "nå skal du betale for MSN" fra folk med Hotmail-kontoer, så at Spamen er blitt "offisiell" gjør ikke store forskjellen for meg. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Var jo dømt til å hendt uansett etter noen sekunder, siden det er Microsoft vi prater om Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 mye bedre med captcha som spør et spørsmål der man enkelt og greit må være inteligent for å kunne skrive inn riktig. Eks: Hva er 1+1? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå