mcgroven Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Electronic Arts-sjef John Riccitiello mener spillbransjen har kommet i en helt unik posisjon. Les mer Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Iron Man har hva med GTA4 å gjøre? Jeg kan ikke si at jeg har tenkt "Iron Man eller GTA4?" Ja takk, begge deler sier jeg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Håper virkelig ikke at EA blir de som representerer spillverden.. Med alle de middelmådige spilloversettelsene (både fra film, og til forskjellige konsoller) og de resirkulerte titlene og expansion-packs som burde ha vært patchet.. Det hadde ikke vært noe for min personlige del. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Nei stakkars liten, er han redd for å miste sine salgstall. Kanskje ikke lureste tingen å erte på seg Hollywood. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Tåpelig at de tror at spill skader film branjen. Men nå har jo de peket på filedeling lenge nok, så nå sikter dem inn på spill... Enaste spill som skader film er spillene som er basert på film. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Kvifor det? Om nokon liker eit spel basert på ein film vil eg påstå sjansen er større for at dei ser filmen og. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Tåpelig at de tror at spill skader film branjen. Men nå har jo de peket på filedeling lenge nok, så nå sikter dem inn på spill... Så lenge de har noe å skylde på så Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Kvifor det? Om nokon liker eit spel basert på ein film vil eg påstå sjansen er større for at dei ser filmen og. Det fins jo ingen bra film baserte spill. Og da tenker jeg på filmspill som kommer ut rundt filmens lansering, et reklame spill med andre ord. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Det var vel snakk om noe av det samme i forbindelse med Halo 3 også. Link Endret 15. april 2008 av Juke Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Iron Man har hva med GTA4 å gjøre? GTA 4 lanseres kort tid før Iron Man har premiere i USA. Det er rapportert tidligere at spill har overtatt for kinogjengere i statene. Det fins jo ingen bra film baserte spill. Og da tenker jeg på filmspill som kommer ut rundt filmens lansering, et reklame spill med andre ord. Det finnes en rekke unntak. Spiderman 2 er en av de. Finnes en rekke til, men det står stille der oppe. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det finnes en rekke unntak. Spiderman 2 er en av de. Finnes en rekke til, men det står stille der oppe. Spiderman2? ah ja..men dens kraftige lav review karakter verden.. Den er sikkert bare missforstått. IGN: 4.5 = Poor Gamespot: 5 = mediocre GameZone: 3.9 PC Gamer: 2.5 GameSpy: 4 Computer Games: 3 Selv gir jeg spillet 2/10. Var seriøst dårlig. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Krysser fingrene for at Take-Two på ett eller annet vis overlever hele dette oppkjøpsforsøket fra EA, har ingenting til overs for det spillselskapet. Ja de har levert noen gode spilltitler, men blir det kun EA igjen, får vi halvferdige drittspill er jeg redd. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Spiderman2? ah ja..men dens kraftige lav review karakter verden.. Den er sikkert bare missforstått. IGN: 4.5 = Poor Gamespot: 5 = mediocre GameZone: 3.9 PC Gamer: 2.5 GameSpy: 4 Computer Games: 3 Selv gir jeg spillet 2/10. Var seriøst dårlig. Det var PC-utgaven, som var noe helt annet. Jeg snakker om konsollutgaven. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 – Hollywood er bekymret Ingenting varer evig. Folk begynner å bli lei av å bli matet med ferdigunderholdning. Nå ønsker de å delta selv i «filmen» – utviklingen går mot større grad av interaksjon. Til slutt ender vi opp med nærmest alternative liv – true virtual reality. Spørs om det er så lurt, men det er en annen sak. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Er så drittlei av den sytinga og klaginga til filmbransjen at jeg konsekvent har sluttet å både leie filmer og gå på kino. Skal ikke støtte dem med ei eneste krone så langt det lar seg gjøre. Hadde de gitt faen i den klaginga og heller tenkt innovativt hadde de kanskje ligget foran p2p som oppstod.. Film og musikkbransjen har rett og slett lagt sin egen grav Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Se på trynet til han griske sjefen i EA.... Er ikke rart at EA lager rævaspill for å tjene penger med en kar som han i ledelsen. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Håper han sklir på en bananskall så EA kan få en sjef som er selv en gamer og som setter kvalitet fremfor kvantitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg