levlex Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Kjempelang batterilevetid og tyverisikring blant nyhetene. Les mer Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Samsung telefon med brukbar batteri tid! Det ser man ikke vær dag Men med de funksjonene skulle det nesten bare mangle. Tyveriskikringen er morsom da Men tror nokk ikke noen av disse ender opp i hånda mi.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Samsung lanserer ny vårtrio B100 skal komme i juni. B300 kommer også i juni. M310 skal komme i august Vår i juni og august? Mulig jeg er gammel og treg men jeg trodde den årstiden ble kalt sommer. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 tyverisikring blant nyheteneTyverisikring er ingen nyhet, det har nemlig Samsung kommet med før. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 tyverisikring blant nyheteneTyverisikring er ingen nyhet, det har nemlig Samsung kommet med før. Stemmer det. Tilogmed en representant fra Samsung som var innom jobben min klarte og si at tyverisikringen var en ny funksjon på Samsung telefonene. Men har Samsung telefoner som er mellom 1 og 2 år gamle som har denne funksjonen Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 M310 har ett pent ytre da... Mulig en ny fest-mobil hehe Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Denne tyverisikringen dere nevner blant annet i inngressen. Kunne det ikke vært en ide å utdype hva den går ut på, ett eller annet sted i artikkelen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg