Gå til innhold

Hvorfor tror kristne på ånder?


Anbefalte innlegg

Det jeg forsøker å si er at jeg bruker hverken ord eller så kalt fornuftige tanker for å klare å "se" noe utenfor den virkelige verden. Å sitte å se på ord oppfunnet av oss selv er en blindgate for det jeg gjør

Men da er det vel heller ingenting å diskutere, siden ingen har innsikten til det som diskuteres?

Alt du opplever, er din subjektive tolkning av en hendelse. Og minnet er ikke ekte. En kan jo ikke vite.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Men da er det vel heller ingenting å diskutere, siden ingen har innsikten til det som diskuteres?

Alt du opplever, er din subjektive tolkning av en hendelse. Og minnet er ikke ekte. En kan jo ikke vite.

Nei det er intet å diskutere men noe å erfare

Lenke til kommentar

Poenget er at du klager over det du kaller «den der sippinga», ved å selv «sippe».

 

Javel sier du det ja. Beklager at jeg ikke gidder gå tilbars nå og se hva dette gikk på sånn spesifikt.

Har du ruget på dette lenge, var det noe spesielt du ønsket gå videre på..?

Lenke til kommentar
Har du ruget på dette lenge, var det noe spesielt du ønsket gå videre på..?
«Ruget på dette lenge»? Hvis du tenker på det, at det tok flere dager før jeg svarte, så er det fordi jeg ikke er på diskusjon.no hver eneste dag, men nei; Det var ikke noe spesielt jeg ønsket å gå videre på.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...