Kimble Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Noen som har vært borti laptop batteri som plutselig dør helt? Jeg har lenge irritert meg over at kapasiteten på batteriet har sunket (fra fire til halvannen time), men her en dag døde det helt. Uten eliminator er maskina helt død og med batterieliminatoren i kommer det opp en melding om at batteriet må byttes. Noen som kan hjerte/lunge-redning på laptopbatteri? :-) Det er forresten snakk om et 6 cellers Li-Ion batteri til Lenovo Z60m. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det hjelper nok ikke med gjenopplivning. Her må det nok til et nytt batteri. Det at levetid har sunket fra 4 - 1,5 time er et klart tegn på at batteriet er på veg til å ta kvelden. Dersom maskina er kjøpt privat, bør du være oppmerksom på at det nå er stadfestet gjennom dom i Forbrukertvistutvalget at batteri har to års reklamasjonsrett etter forbrukerkjøpsloven, link. Om det ikke er forbrukerkjøp, regner jeg med at du ikke har annet alternativ enn å kjøpe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå