Versatile Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg lurer på hvordan jeg kan stille AGP porten utenom bios. Jeg har en teit bios så det går ikke å stille den der. Sitter her på en XP2400 på et EPOX 8RDA+ og et Gainward Ti4600 med AGP instillt på 1X. ufattlig kjipt. Jeg får 8000 i 3dmark 01 Lenke til kommentar
OndeOlav Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Siden jeg har samme kort og den nyeste BIOS er helt fin der, tror jeg du må sjekke om du har et eldgammelt PCI-kort som ikke har peiling på interrupts, og sette det i en slot som ikke deler IRQ med AGP-slotten. Oversikten over disse står i manualen for 8RDA+. Booya Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 prøvde akuratt med ingen PCI kort og et TNT 2 kort, men det var fortsatt 1X ! arrrrg! jeg hater når absolutt ingenting går! noen som har en plan? det finnes ikke noen slags "AGP" bios jeg kan installere da? Lenke til kommentar
OndeOlav Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Sikkert unødvendig og spørre, men hvilken BIOS bruker du? 29.01.03 håper jeg? alle de før den er helt på trynet. Skrur du opp volten på minnet med en av de tidligere blir kortet ditt dødt Hvis ikke det er BIOSen har jeg seriøst ikke peiling. Men som du sa med TNT2-kortet, fikk du med deg det jeg sa om interruptene? Det blir ingen forskjell der om du bruker et tnt2-kort. Sjekk PCI-kortene. Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 prøvde akuratt med ingen PCI kort og et TNT 2 kort, men det var fortsatt 1X ! Jeg prøvde med ingen kort der og det fungerte fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå