Nimrad Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Sjekka om oppdateringen var ute for en halvtime siden, uten hell, men nå laster jeg ned i skrivende stund. Gleder meg til å se store-en i bruk Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Store-en er oppe og går nå, men sliter litt med å loade bilder og sånn. Men uansett, det her ser BRA ut. Ikke bare er det flotte animasjoner, er mer oversiktlig, men det er 0 loading mellom menyene og for å komme inn på store-en. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Rammene er tilstede, men bildene sliter med å loade. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Usa storen ser ikke ut å ha like store problemer med bilder, så det kommer seg sikkert. Ellers utrolig bra Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 ingen home? Nei, ser dårlig ut. Dere som er oppdatert, har det kommet nytt stoff til store-en? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Herlig!! Gleder meg til å teste ut når eg kommer heim altså Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg gleder meg som en unge til jeg kommer hjem nå altså. Dette virker så lovende. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 laster ned nå, hva med metal gear beta? Skulle ikke en ligge der? Lenke til kommentar
Mhy Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Metal gear beta er vel på torsdag, altså den 17 Lenke til kommentar
Candey Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jepp, men starter først til mandag. PS STOREN er sykt nice nå! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Utrolig digg design på dn nye store'n. Musikk funker fortsatt ikke samtidig, men er en del nye behagelige "plong" lyder. Ellers en god del placeholder ikoner som ikke laster som de skal enda, men det blir nok fikset før torsdagsoppdateringen. Alt i alt, hundre ganger bedre, raskere og mer brukervennlig enn den gamle. Endret 15. april 2008 av XDamage Lenke til kommentar
praystation Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Utrolig rask og fancy den nye stor´n. Tar litt tid å laste ned bildene, men det er vel fordi de hentes fra nettet. Uansett, en meget bra oppgradering. Grattis alle sammen. Dette fortjener vi Endret 15. april 2008 av praystation Lenke til kommentar
goggys Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Flott design, men jeg håper de får opp videoer av spillene slik som de viste på preview filmen. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ok, ser folket er fornøyde med utseendet. Hva med det som er interessant, nemlig innholdet? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Er vel fint lite nytt innhold trydis.. en ting av gangen var et par småting men husker ikke hva.. ble så opphengt i å spille dropkick murphys pakken på guitar hero 3 Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Er det noen andre oppgraderinger enn nytt utseende på storen? I så fall ser jeg ikke så mye å hoppe i taket over da jeg ikke bruker så mye tid der inne uansett. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Betyr saklig lite hvor bra det ser ut når eneste innholdet er noen bakgrunner og rub a duck crap spill ja. Men et steg i riktig retning ihvertfall. Endret 15. april 2008 av arokh Lenke til kommentar
shaker Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Bare 5 1/2 time igjen på jobb Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Butikken var pen. Tok som andre har nevnt her veldig lang tid å få opp bildene, men bortsett fra det var alt topp! Blir ikke MGS betaen aktiv før på mandag? Trodde det ble aktivt til helga jeg, men har tydeligvis lest noe feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå