Sawhill Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hei. Trenger noen råd ang. fifa 08 online. Jeg får ikke opp menyer, spillernavn eller resultat-tavla når jeg er inne i et spill. dette gjør at jeg ikke får byttet spillere, sett resultatet, blir SÆRDELES vanskelig å skyte frispark. OG sist men ikke minst, jeg kommer meg aldri ut av kampen når den er slutt, må skru av spillet og gå inn igjen, VELDIG irriterende.. noen som har opplevd det samme? Blir dødsglad om noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hei. Trenger noen råd ang. fifa 08 online. Jeg får ikke opp menyer, spillernavn eller resultat-tavla når jeg er inne i et spill. dette gjør at jeg ikke får byttet spillere, sett resultatet, blir SÆRDELES vanskelig å skyte frispark. OG sist men ikke minst, jeg kommer meg aldri ut av kampen når den er slutt, må skru av spillet og gå inn igjen, VELDIG irriterende.. noen som har opplevd det samme? Blir dødsglad om noen kan hjelpe! Merklig, har alldri hørt det problemet før. Trur det er spillet som er problemet, har du problemer med noen andre spill ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Haha..hva i helsike? "dette gjør at jeg ikke får byttet spillere, sett resultatet, blir SÆRDELES vanskelig å skyte frispark" hva hadde DET med saken å gjøre liksom... :!: Lenke til kommentar
Sawhill Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 "Haha..hva i helsike?" Skjønner hva du mener. men blir vanskelig siden jeg ike får sett hvor hardt jeg har skutt osv. da den viseren ikke er der. Hei. Trenger noen råd ang. fifa 08 online. Jeg får ikke opp menyer, spillernavn eller resultat-tavla når jeg er inne i et spill. dette gjør at jeg ikke får byttet spillere, sett resultatet, blir SÆRDELES vanskelig å skyte frispark. OG sist men ikke minst, jeg kommer meg aldri ut av kampen når den er slutt, må skru av spillet og gå inn igjen, VELDIG irriterende.. noen som har opplevd det samme? Blir dødsglad om noen kan hjelpe! Merklig, har alldri hørt det problemet før. Trur det er spillet som er problemet, har du problemer med noen andre spill ? Nei har ikke noe problem med andre spill, men har ikke hatt det problemet med Fifa før heller, det bare skjedde liksom. Lenke til kommentar
pappagutt Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) "Haha..hva i helsike?" Skjønner hva du mener. men blir vanskelig siden jeg ike får sett hvor hardt jeg har skutt osv. da den viseren ikke er der. Hei. Trenger noen råd ang. fifa 08 online. Jeg får ikke opp menyer, spillernavn eller resultat-tavla når jeg er inne i et spill. dette gjør at jeg ikke får byttet spillere, sett resultatet, blir SÆRDELES vanskelig å skyte frispark. OG sist men ikke minst, jeg kommer meg aldri ut av kampen når den er slutt, må skru av spillet og gå inn igjen, VELDIG irriterende.. noen som har opplevd det samme? Blir dødsglad om noen kan hjelpe! Merklig, har alldri hørt det problemet før. Trur det er spillet som er problemet, har du problemer med noen andre spill ? Nei har ikke noe problem med andre spill, men har ikke hatt det problemet med Fifa før heller, det bare skjedde liksom. feil forum Endret 15. april 2008 av pappagutt Lenke til kommentar
Sawhill Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 hvorfor er det feil forum? hvilket er det rette? Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) så lenge at dette er Fifa for PS1/2/3/psp? så skjønner jeg ikke hvordan dette er feil forum... Pappagutt, forklar deg nermere! Endret 17. april 2008 av Elohim Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det er ikke feil forum,dette er sony forumet,PS3=Sony...Fifa på PS3...rett forum... Lenke til kommentar
Sawhill Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Jeje, uansett så fikset problemet seg av seg selv. Men noen andre som har problemer med å spille onlinekamper? tenker da på at det er vanskelig å komme inn i kamper ved invites osv.? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Trenger ikke være noe galt fordi du ikke kommer inn i en kamp med det første Lenke til kommentar
Sawhill Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 neinei, tenker det selv også, men hender jeg sitter i en halvtime uten å komme inn i kamper, prøver om og om igjen, og as we speak kommer jeg ikke inn i EA Sports serveren engang.. :S Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Internett koblinga di som er ustabil da... Lenke til kommentar
Sawhill Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 niks! har glimrende internett, og aldri vært noe problem tidligere. jeg sitter da også her og skriver, gjør jeg ikke? :-p Syns det er rart, siden internetten på ps3 frunker nydelig og det er aldri problemer med f.eks Cod4 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Må være noe merkelig med spillet da...men hva aner eg ikke. Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 har du wireless eller kjører du med kabel til Ps3? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå