Gå til innhold

Vanlig å slå PC-musa i bordet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slått ihæl endel tastaturer pga CS, har en Logitech 518 som fremdeles virker. Den er usannsynlig solid rett og slett. På ett tidspunkt slutta ventreknappen å virke, men litt lodding så er alt på stell igjen og musen er vel strengt tatt mer robust enn hva den var fra fabrikken :) (La på ledninger på knappene i tillegg til loddebanene)

Lenke til kommentar

har faktisk aldri skada noe anna pc utstyr enn det gamle kabinettet mitt og dell tastaturet mitt...

 

kabinettet presterte jeg å dytte ned fra bordet da PC-en var ekstremt treig (en gang da jeg var mindre)

og tastaturet går te hælvete når jeg taper mot bestekompisen i wc3... men merklig nokk bare når jeg spiller mot han :S

Lenke til kommentar

Er ikke helt sikker, men jeg tror broren min kaster playstation kontrollen i golvet e.l. og etterpå sitter han å peller(/biter?) av de styreknottene. Jeg finner stadig vekk playstation 2 kontroller uten de. Jeg gidder ikke å kjøpe nye i hvert fall xD

 

Også tror jeg at han tømmer ut linsevæska fra linseetuiene mine, og forklaringa hans på det er at dem er sånn i veien når de ligger på badebenken ;S

Lenke til kommentar

Det henner jeg klikker helt, jeg hyler og hamrer i tastaturet på bærbaren min (rart den funker fortsatt)

 

Har også lagd bitemerker på mobiletelefonen min. Knust en annen, etter kast i gulvet. Slår musa i bordet, Ødelagt en Ps2 kontroll, slått i veggen,puter,skjerm,bord osv. Ødelagt 1 mus og til og med kasta et glass ut fra verandaen :S

 

Men alt i alt er jeg en rolig person som sjelden blir sur, MEN når jeg klikker så klikker det litt :S

 

 

EDIT: Har aldri ødelagt noe av stor verdi

 

Meg i aksjon : http://youtube.com/watch?v=kBVmfIUR1DA

Endret av Mestro
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...