Underpants Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Vi hadde en spansk klasse på besøk, og de tenkte helt motsatt av det vi gjør her. De gikk i store olabukser med så stor sleng som mulig nederst. Og da mener jeg STOR! Sånn at den dekka hele foten. Yuck. Tenker du på slike? Ja, bare ikke like tynne, blå og de dekket hele foten. Helt ned til bakken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ser ikke helt problemet. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ser ikke helt problemet. Det er siden du er gammel. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hu "ekte" dama der var hawt :D Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Snowboardbukse og bikinioverdel er digg som er påpekt tidligere ;D Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Personlig syns jeg thighte jeans med hull på låra er super-sexy... Krever fine lår vel og merke.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Nei, det skal være jeans, enten "baggy" eller fast. Såklart er det grenser, og nei, jeg misliker hull i buksa sterkt. Misliker også bare lår, huff . Endret 21. april 2008 av chokke Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Baggy jeans på jenter ser utolig ekkelt ut. Får jenta til å virke nærmest maskulin :s Lenke til kommentar
neadii Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Bryr meg egentlig ikke hva ei jente går med jeg. Så lenge de ikke går med buksa over navlen. Men skal ikke si at jeg har noe i mot jenter som går med bukser som fremhever rumpa dems, uansett hva slags bukse det er. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Jenter med digg rompe og fine ben er alltid pent, men ekstra fint med olabukse ja. Serlig hvis olabuksa er litt stram... Ravrh Endret 23. april 2008 av Addan Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg