Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter i dongeribukse!

Gjest bobleputt

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg, som er svak for jenter i dongeribukse??? Jeg personlig synest det mest tiltrekkende jenter kan gå med, er "blå" dongeribukse, med "button-fly"... (Bare knapper)... Noe alá Levis 501... .Vet ikke hvorfor, men det er bare så sinnsykt tiltrekkende når jeansen jenta går med bare har knapper.. ca. 4 stykker.. Pirrende.... Dessverre, så virker det ikke som det er så mange som går med det for tiden... Det var stort på 90-tallet.. Da virket det som alle gikk med det.. Synd.. For det finnest ingen ting som er mer tiltrekkende.. *Grrr*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja... Olabukse framfor tights og joggebukse den kan jeg gå med på. Men ingenting kan hamstre opp med et kort skjørt eller en kjole :love:

Ikke enig i det.. Når en flott kvinne sprader rundt i en Levis501 (Eller andre "dongeribukser", med bare knapper i), så er det litt av et feiende-flott syn... Det er mer spennende når det bare er knapper i buksa.. Mer pirrende ;)

Lenke til kommentar

Er jeg unormal som tenner på jenter i miniskjørt? Høres nesten slik ut.

Dessuten liker jeg også jenter i jeans. Så lenge det ikke er 80-tallsjeans som er trukket over navlen. Får dårlig vibber av det der. Minner meg om gamle tanter som ikke skjønner at disco-eraen sluttet for 20 år siden.

Lenke til kommentar
Er jeg unormal som tenner på jenter i miniskjørt? Høres nesten slik ut.

Dessuten liker jeg også jenter i jeans. Så lenge det ikke er 80-tallsjeans som er trukket over navlen. Får dårlig vibber av det der. Minner meg om gamle tanter som ikke skjønner at disco-eraen sluttet for 20 år siden.

Ja, fysj. Ei jente i klassen min går med buksa over navlen hele tiden og belte over buksa og oppunder puppene. Ser helt snålt ut, og forferdelig stygt.

Lenke til kommentar
Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg.

Gjesteposter som bryter med denne regelen som står tydelig på toppen av tråden vil bli fjernet. Denne posten skal ikke kommenteres i tråden men på PM til en moderator.

Lenke til kommentar

Jeg liker bukser som fremhever jentas kvinnelige former. Da bør de helst være trange. Men bukser som ser ut som de er så trange at hun får sopp i skjeden er litt for trange for min smak.

Slengbusker er en mote som kommer og går. Jeg har også gått i sånne, i 1972. Da var det ikke annet å få tak i når man kjøpte nytt og jeg ble derfor nødt til å gå med dem - mot min vilje. De så ikke akkurat ut som på bildet over, men var blå dongeri helt ned og slengen begynte også lenger ned på leggen, like over ankelen.

Det er én ting at folk kjøper mote, en annen ting er det når folk som ikke er interessert i mote er nødt til å gå med mote, fordi det ikke finnes annet å få kjøpt. Da har motehysteriet gått for langt. Jeg håper vi slipper sånt denne gangen.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...