Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Startvansker og lekasjer i en Seat Cordoba 97mod! Trenger hjelp fort!

Anbefalte innlegg

I den siste tiden har bilen min begynt å bli vanskelig, på de 8 årene faren min har hatt bilen så har han ikke hatt et eneste problem med den! Men nå har jeg altså fått bilen, og nå begynner problemene selvfølgelig å komme.. Noen ganger når jeg vrir om tenninga, så starter bilen og bare dør ut etter 2sek.. sånt kan skje 2-3 ganger etter hverandre før den plutselig startet og går veldig bra.. Noen som vet hva dette kan skyldes? Bilen har blitt problematisk etter en motorvask(satt den til et firma som gjordet dette), han fikk vann i fordelerlokket og hadde blåst den ren med trykkluft og tørka..

En annen ting er også at det lekker fryktelig mye vann inn i bilen! Både på gulvet foran og bak(KUN på høyre side)! Foran vet jeg problemet, der kommer det vann fra vifta.. men bak aner jeg virkelig ikke! Dreneringa fra takluka er fin, så den er ikke problemet.. når det regner så kommer det fort 5-6cm med vann på hver side av gulvet bak.. Og etter jeg har tørka godt så klarer jeg fremdeles å suge ut 1-1 1\2 liter vann fra gulvet og teppet..

Det plastdekselet som ligger langs fronturta har sprekt og er ødelagt, regner med at denne er ment til å drenere det meste av vannet som renner ned fra frontruta.. hvor kan jeg få kjøpt denne ny til en overkommelig pris?

Håper på svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...