zimmn Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 på jobben i dag fikk jeg meg en "ny" telefon som vi fikk i retur av en kunde, den fungerer fint men finner ikke minnekortet man setter inn.. noen ide om hva som kan være feil og hvordan jeg kan fikse det? tenkte å gi telefonen til min farmor i bursdagsgave så haster litt Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vansklig og si. Test med et annet minnekort for å se om det er telefonen eller kortet som lager problemer. Kjør en software update. Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 jeg har prøvd med 3 minnekort 2 stk orginale fra nokia, og et fra sandisk. den finner ingen av dem Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg har samme problemet. Først ble bare minnekortet mitt "borte" fra telefonen. Prøvde å ta det ut og inn osv, men ingenting virket. Etter å ha oppdatert firmwaren til telefonen så kom plutselig minnekortet tilbake etter en dag eller to. Men når jeg prøver å åpne det får jeg bare oppe beskjeden "Minnekort ikke formatert". Får ikke formatert minnekortet på den måten det står det skal gjøres i telefonens brukerhåndbok heller. Noen som vet om noen alternative måter å formatere det på? Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 minnekort leser på PC-en? ja den følte ikke for og oppgradere telefonen jeg har anskaffet meg den da:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå