Arkayology Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Hei, jeg er en gutt på 17! Jeg liker en jente veldig godt og har vært ute med henne et par ganger.. 1) Jeg vil gjerne si at jeg liker henne, til henne, men jeg får det ikke frem når jeg møter henne. Er det noe tips til hvordan jeg kan gjøre det? Er SMS, MSN o.l. en dårlig måte å si det på? 2) Er det også vanlig å spørre om hun liker meg etter at jeg har sagt at jeg liker henne? Eks. "Jeg liker deg veldig godt, liker du meg? o.l." Eller hvordan burde jeg isåfall spørre? Mvh "Forvirra" gutt. Endret 14. april 2008 av Chippflipp Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 1. Si det til henne når du ser henne, ansikt til ansikt. 2. Sannsynligvis vil henne tilkjennegi hennes standpunkt når du foretar deg nr 1, å spørre henne direkte anbefales ikke. Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 eg ville ha brukt mye lenfre tid på den prosessen. litt flørting via sms ol e bare kjekt og på den måten kanskje fiske litt mellom linjene hvis du skjønner. du kan prøve å sette deg inn i hennes situasjon hvis noen kom bort til deg og sa "jeg liker deg, liker du meg? " det funker ikkje. ta deg god tid og prøv å være med ho så mye du kan uten å bli innpåsliten. se om du kan finne noen signaler som skulle tilsi at ho kanskje er interresert ho og.... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Vil ikke anbefale deg å si at du liker henne, det kan skremme henne litt vekk. Ta heller å flørt med henne og du vil oppdage om hun liker deg . Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Don't say it, show it Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Don't say it, show it /signed Kroppsspråk, ikke ord! Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Don't say it, show it /signed Kroppsspråk, ikke ord! Nemlig. I alle fall i starten. Skulle det utvikle seg til "noe mer" er det bare koselig om fyren sier hva han føler også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå