origin Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hei! Er ei 22 år gammel jente som har lyst til å starte for meg selv. Har lyst til å starte en klesbutikk hvor det selges alternative klær (goth,punk, metal,rock). Men problemet er at jeg ikke har aning på hvor jeg skal starte eller hvordan jeg starter. Hva trengs av undersøkelser før oppstart og av oppstarts penger osv? noen som kan hjelpe meg eller vet hvordan jeg går fram for å starte mitt eget? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Bedin vil hjelpe deg på vei Endret 14. april 2008 av Joddleif Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Du trenger nok et ganske stort startkapital. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 http://www.innovasjonnorge.no/Satsinger/Kv...Starte-bedrift/ For females. Lenke til kommentar
origin Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 ååhh .. tusen takk:) Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 søk deg inn på innføring i entrepenørskap på universitetet i oslo. Der lærer du ALT du må kunne for å starte en bedrift Lenke til kommentar
origin Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 søk deg inn på innføring i entrepenørskap på universitetet i oslo. Der lærer du ALT du må kunne for å starte en bedrift hmm kanskje..hvilke fag er det. orker ikke matte for å si det sånn..... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det faget er mer for opplæring innenfor det å skrive forretningsplan. Lenke til kommentar
origin Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 all right! vet du noe om opptakskrava? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Studiekompetanse? søknadfristen for ordinært opptak gjennom samordna opptak gikk ut 15april. Endret 22. april 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Man burde ikke behøve og gå på universitetet for og starte for seg selv, det er ikke så fryktelig vanskelig og om man lykkes eller ei kommer fint lite av at man har skolering i "grunderfag" eller ei. Dog kan man sikkert få fett betale jobber i div supperåd som med offentlig støtte skal hjelpe i gang næring og som ofte stort sett er så fjerne på alle områder at det bare er stønadsurferne som kan nok floskler og mestrer powerpoint til fingerspissene til og få utbetalt midler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå