toazty Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 trenger en Q9450, men ingen som har den på lager, har leita litt rundt men ingen som har den inne Uten vifte heller ? eller ? noen som vet om en plass? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Må til utlandet og Ebay er stikkordene. Fant min der i allefall, kan også få tak på extreme varianter om det frister. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 ingen som sender utenlands... kun US og Canada , møkka greier.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 PS-Data (PS.no) hadde en del på lager idag. De forsvant *lynkjapt* Jeg bestilte da det var 10+ på lager, men da jeg skulle sjekke seinere var det 0(forventet levering). Og ordren min stod "til plukk". Ble så "stressa" at jeg ringte for å forsikre meg at jeg faktisk ville få en Q9450. Og det kunne den hyggelige "sales-support'en" forsikre. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Må nesten bestill utlands vist du skal ha den innen kort tid Eg hadde faktisk bestilling på psdata før den kom inn men dei sendre ut alle uten eg fekk. Sjølv om bestilingen var hadde vore der nesten i evigheiter. Var veldig skuffet å snakka med suporten og fekk komposjon på 1300k men hjelp meg lite når den ikkje kjem inn på lenge! Lenke til kommentar
PsySpectre Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Har det samme problemet selv. Sitter med en pappeske full av nye pc deler, men mangler cpuen. Skulle bestilt den, men ikke lett å vite når noen får dem inn. alle har bare ubekreftet info. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 fikk en Nett venn borti statene til å kjøpe en Q9450 OEM til meg , og den kosta meg 1700kr inkl frakt, men slapp å betale noe moms for den, overraskende men er vel kanskje slik når privatpersoner sender post ? så nå sitter jeg med en Q9450 og zalman 9500 vifta går, og den er klokka til 3,8gz , 48grader , kan vel klokkes en tanke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 fikk en Nett venn borti statene til å kjøpe en Q9450 OEM til meg , og den kosta meg 1700kr inkl frakt, men slapp å betale noe moms for den, overraskende men er vel kanskje slik når privatpersoner sender post ? så nå sitter jeg med en Q9450 og zalman 9500 vifta går, og den er klokka til 3,8gz , 48grader , kan vel klokkes en tanke til Høres meget bra ut Hvilket hk er dette? Jeg mangler ikke CPU, men posten har rota bort kabinettet jeg skal ha den i. Alt det andre "stashet" kom ila 2 dager, kabinettet jeg bestilte først er "borte" (Mamoz har "driti på draget" med adressering.. Igjen..). (Skal bruke Abit IX38 QuadGT til å teste min Q9450). Lenke til kommentar
toazty Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 akuratt det HK'et der ja morsomt... men har bestil meg et X48 HK nå, så får vel se hvordan det går Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Q9450 er kjempe god å klokke men det er ingen som har klart å bota stabilt 4 ghz berre kjapt Screenshot det er det einaste Men den funke kjempe på 3.8-3.9 ghz Lenke til kommentar
007CD Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Hvor mye krutt må jeg fore denne for å få den til å bli stabil på 375 MHz FSB? Sist gang jeg prøvde å fore på med 1.29 i Vcore hadde jeg lite flaks med Windows stabilitet... Har hørt at disse ikke er noe spesielt glad i spenning så jeg var litt forsiktig med Vcore'n... @TL1000S: Om det er ett IX38 så trenger du jo ikke kabinett for å "Prøve kjøre" om du har lyst til det. Vell, du trenger ikke det til vanlig test kjøring heller men på ABIT sine kort som du sikkert har sett så er det jo av og på knapp som du kan bruke. Om du ikke mangler PSU, for da står du jo i allefall på bar bakke. Endret 20. april 2008 av 007CD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) @TL1000S: Om det er ett IX38 så trenger du jo ikke kabinett for å "Prøve kjøre" om du har lyst til det.Vell, du trenger ikke det til vanlig test kjøring heller men på ABIT sine kort som du sikkert har sett så er det jo av og på knapp som du kan bruke. Om du ikke mangler PSU, for da står du jo i allefall på bar bakke. Jeg har så mange "rigger" at det nok ikke er noe problem å "teste" Q9450'n på en "pappeske" (noe jeg gjør rett som det er). Om jeg ønsket det. HK+CPU+vannblokk+RAM er allerede montert klart. Men nå er det ikke noe hast. Har nok av andre prosjekter gående (mest drifting/applikajsonstesting). Og den riggen som jeg skal "ofre" deler fra, er *hovedriggen* med Q6600. Den skal ikke ha mer nedetid enn å overføre PSU, pumpe (Laing), Aquero pumpestyring, 2xHD3870 og sette inn andre deler til erstatning. Så derfor venter jeg til kabinett dukker opp... Gjør det ikke det ila mandag/tirsdag henter jeg ett annet fra Nethsop og lar Mamoz få Gigabyte Mars i retur på angrefrist (som straff for feil adressering). Endret 20. april 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Ein venn av meg har Q9450 han kjøre desse settings for 3,95 Ghz stabil vCore: 1.36v vPLL: 1.6v vFSB (VTT): 1.6v vNB: 1.7v Ellers får 3.8 ghz vCore: 1.3v vPLL: 1.58v vFSB (VTT): 1.32v vNB: 1.55v Så glede meg så felt til min skal komme xD Lenke til kommentar
sperify Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 kan jeg klokke den til 3.8 Ghz med vifter eller blir jeg tvunget over på vann? hva slags temp kan jeg forvente med luft kjøling? Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 går greit så lenge du har god luft kjøling i kabinetet og ein bra cpu kjøler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå