Lillemester Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Hei! Min hovedkort jeg har nå: http://global.msi.com.tw/index.php?func=pr...=&cat3_no=# Jeg har Intel Core2 Quad Q6600: G0, CPU-Stepping. Jeg ønsker å kjøpe en av dem fordi vann/-luft kjøligere skal redusere til kjøligere på grunn av min kameraten skal hjelpe meg å justere overklokking. Derfor jeg vil spørre dere som har stor erfaring som anbefaler om vann/-luftkjøling er veldig bra som kan bruke til Q6600. Hva er best type vannkjøling som passer til Intel Core2 Quad Q6600? Hva er best type luftkjøling som passer til Intel Core2 Quad Q6600? På forhånd takk for hjelpen! Mvh Torbjørn PS: Jeg bruker mye sjakkmotor på internet, og av og til brukte jeg Flighsimulator X som krever høy prossesor og minneram. Derfor jeg ønsker å øke overklokking pga dette. Endret 14. april 2008 av Lillemester Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Du glemmer en viktig faktor når du stiller slike spørsmål; hvor mye penger er du villig til å legge i dette? Du får mye fett i kjølere for rundt en 500.- pluss en god vifte for å kjøle ned CPU men skal du over på vann så kan du fort gange med 4 hvis du skal ha kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå