marti9 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hei. Lastet ned stepmania i sted, valgte Linux binary versjonen her, men fikk ikke til å starte det. Noen som kan hjelpe meg med dette, og evt. videre i prosessen etterpå? Takker for svar på forhånd. Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 hei du må poste hvordan du gikk frem frem pluss feilmelding for at noen skal greie å hjelpe deg. skal du kjøre den på eee? Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) jeg kjører det på Eee, ja. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal gå fram. Prøvde å Extracte, og deretter lage en snarvei til exe filen på skrivebordet (i advanced mode). Men det gikk ikke an å starte spillet. Håper dette hjelper til at dere kan hjelpe meg. Endret 16. april 2008 av marti9 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Om du var en exe fil der har du nok lastet ned Windows-versjonen Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Om du var en exe fil der har du nok lastet ned Windows-versjonen nei, har lastet ned binary versjonen. men nå har jeg fått hjelp, så nå fungerer det. Men er det noen som vet hvordan man legger inn sanger til spillet? Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Last ned sanger på siden dems og extracte den i mappa til stepmania... Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Last ned sanger på siden dems og extracte den i mappa til stepmania... ok. skal prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå