halvardm Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Har koblet dataen til tven min, og skal bruke dataen til å streame fra Tv2 Sumo. Jeg kan se alt utenom selve streamingen på tven. Alt vises bortsett fra programmet jeg ser på. På dataen vises dette, men på tven vises bare et mørkt område. Håper dere skjønte hva jeg mente. Hva er det som forårsaker dette? Og hva kan jeg gjøre for å få fikset på dette? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Problemet er nok "overlay" funksjonen i f.eks Windows mediaplayer osv. Many newer graphics cards can support more than one monitor and/or a TV screen as output device. Typically one of these output devices has to be declared the "primary" device, and only the primary device can display hardware overlays. There are exceptions: Intel writes in the FAQ for their Embedded Graphics Drivers that the overlay can be attached to either one of the displays but not both, and some newer Matrox graphics card support overlay on both displays (e.g. Parhelia Series). Du får det sansynligvis til å virke ved å sette pcen til "primær" skjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå