Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg trenger ei jente, jeg fungerer ikke..

Gjest morrrdidiid

Anbefalte innlegg

Gjest morrrdidiid

Jeg trenger ei jente. Jeg er rett og slett avhengig av ei som kan være der for meg. Gjøre romantiske ting for meg, elske meg og gjøre ting slik at jeg bare blir mer og mer glad i henne. JEG trenger det. Jeg fungerer ikke uten noen.

Ble slutt med exen for en liten stund siden, greit nok det. Men JEG TRENGER en erstatning. Jeg trenger regelmessig sex og jeg trenger ei som er der bare for meg, og som jeg vet hvor jeg har!

Jeg vet da søren hva det er som feiler meg, men jeg føler meg alene og depresiv alene. Jeg vil ha ei jente i min armkrok. Jeg er avhengig av noen å elske. Noen å være bekymret for, og være glad i.

Hvor er du? Hvor er den ene jenta der ute? Er du der?

Er den perfekte jenta for meg der ute, som kommer til å elske meg og gjøre masse romantiske ting for meg. Er du der?

Faen.

Hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest trådstarter
I feel ya. Tre dager til fredag, drikk deg til mote og prøv lykken sier bare jeg.

Endelig en som skjønner meg. Skal stikke ut til helga, må seriøst finne meg ei ny jeg. Jeg må ha det.

Takk for forståelsen.

Lenke til kommentar
Er ganske lei sjøl av å være singel, men vet at jeg må:

1) Ta av en del kilo

2) Få meg en jobb

- før noe kvinnfolk gidder å se på meg en gang. De skal jo ha trygghet (= penger) for seg og sitt avkom. Oh the drudgery...

I første omgang bør du vel gjøre det for din egen skyld. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Ja, desperate og fulle menn er jo noe av det mest sjarmerende som fins. :ermm:

Mener du det? Jeg har vært begge deler ganske mange ganger, og det ble det jaggu ikke annet enn kaos ut av!? Hva ble feil? Ikke nok sjarmerende full, eller kanskje ikke kåt nok? Jeg har til og med vært så desperat at jeg har ringt 1881 gjentatte ganger for å få et nummer. Sukk og stønn ... :yes:

Lenke til kommentar

Mener du det? Jeg har vært begge deler ganske mange ganger, og det ble det jaggu ikke annet enn kaos ut av!? Hva ble feil? Ikke nok sjarmerende full, eller kanskje ikke kåt nok? Jeg har til og med vært så desperat at jeg har ringt 1881 gjentatte ganger for å få et nummer. Sukk og stønn ... :yes:

Det var veldig ironisk ment.

He he.. Stakkars PencilCase! :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det var veldig ironisk ment.

He he.. Stakkars PencilCase! :)

Ja, det var det også ment fra min side! :p

Ho ho.. Stakkars oss begge, vi burde faktisk møtes ... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...