Kåre Magnus Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Hei, jeg ser etter et headset som skal brukes til litt av hvert. Først og fremst musikk, i bevegelse samt i by miljø og buss/tog/fly (trenger isolerende, ihvertfall litt), PC-spilling og film. Et headset som har helt grei lydkvalitet til prisen og sitter på hodet. Helst headset og ikke ørepropper (irriterende når de lett faller ut, og blir øm i lengden). budsjett; ca 500-1000 kr Noen forslag? hvis noen modeller som også er mye for pengene og ikke fullt så dyre, tar jeg gjerne imot tips, ikke noe imot å bruke mindre penger heller mvh kåre Lenke til kommentar
Star Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Ser du skriver du helst ikke vil ha ørepropper, men drister meg likevel til å anbefale Bose Triport plugger. Kjøpte disse etter å ha prøvd det meste som finnes av in-ear og vanlige plugger - disse er fantastiske! Lyden er meget god og bass gjengivelsen er ett kapittel for seg selv - de er relativt behagelige og ha i ørene og går ikke like fort "tett" eller blir ødelagt slik som jeg merker vanlige in-ears har en tendens til å gjøre.. ( Har hatt Sony, Pioneer, Koss og Sennheiser tidligere ) Ellers har jeg ett V300 Sony headset jeg er fornøyd med dersom du liker trøkk og synes retro designet er appelerende (unødvendig lang ledning - elimineres med å kjøpe v150 ) Endret 14. april 2008 av Star Lenke til kommentar
Kåre Magnus Skrevet 17. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 takk for tipsene går for Bose Triport https://prisguiden.no/product.php?productId=44685 får kjøpt de i usa denne uka så håper de er billigere der borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå