Gå til innhold

Går det ann å sperre telefonen eller noe sånt at du ikke kan ringe til noen? forklarer det bedre inni tråden.

Anbefalte innlegg

Venner vil alltid låne telefonen for å ringe eller sende en sms, og jeg pleier bare å si greit... men jeg vil ikke være frekk ved å si det rett ut: nei du får ikke.... derfor lurer jeg på om det går ann å sperre telefonen eller gjøre noe på instillinger sånn at jeg ikke kan ringe, bare jeg selv kan åpne det og ringe.

Har ikke råd til å betale regninger, derfor må man være litt gjerrig.

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

problemet ligger vel i at du har forvendt vennene dine slik at de tror de kan låne telefonen uansett?

Nei.. si det rett ut.. ikke faen at du får låne den igjen.. skaff deg din egen telefon.

Men ja, er mulig å sperre en telefon for utgående samtaler, eller du kan låse telefonen.. men da er det kanskje liksågreitt å bare la være å låne den ut ?

Lenke til kommentar
problemet ligger vel i at du har forvendt vennene dine slik at de tror de kan låne telefonen uansett?

Nei.. si det rett ut.. ikke faen at du får låne den igjen.. skaff deg din egen telefon.

Men ja, er mulig å sperre en telefon for utgående samtaler, eller du kan låse telefonen.. men da er det kanskje liksågreitt å bare la være å låne den ut ?

jeg ville bare låse den for utgående anrop i noen uker... for at han/hun tar hintet om at jeg ikke vil låne ut.

sier jeg nei så bare fortsetter han/hun å si, vær så snill osv...hvis du er en venn så la meg låne i 1 min, det er viktig...osv.

Vet du åssen jeg låser telefonen for utgående anrop? hadde vært kjekt å vite. Takk for et skjapt svar

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...