Bob_3 The Builder Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Den blir regnet som en av verdens beste fordi den appellerer til så sinnsykt mange. Det er en typisk klisjè-historie, men den er herlig gjennomført, med godt skuespill og flott regi. Vil ikke kalle den verdens beste, men en film for folk flest. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Da er vi vel enige om at EvenEleven burde se Green Mile litt nøyere Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Det skal jeg gjøre:) Tar det iløpet av uka tenker jeg. Takk for alle tips, hvis dere har noen fler trenger dere ikke å stoppe:D Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Vet ikke hvordan det er med resten av forumfolket, men jeg får noe av den samme følelsen av Forrest Gump. Sitter igjen med en god følelse og et stort smil hver gang jeg har sett den ferdig. Anbefales på det sterkeste, med mindre du har sett den. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Filmen gjør jo alt riktig utifra sine premisser. Den er rørende, den har god regi, den har godt skuespill, en veldig godt gjennomført "twist" osv. Jeg finner den ikke oppskrytt i det hele tatt. Hver gang jeg ser den på nytt så minnes jeg på hvorfor denne filmen er så forbasket god. Den er ren perfeksjon innen sjangeren. En film som tar seg tid til å bli god, den forhaster det aldri slik som filmer så ofte ellers gjør. Forrest Gump vil jeg også anbefale for de som likte denne, i tillegg til filmer allerede nevnt i tråden. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Shawshank er på ingen måte oppskrytt. Har den høyt på min liste over favorittfilmer, og så den nylig sammen med dama, som ikke hadde sett den før. Meget hyggelig gjensyn, og var nesten så jeg tok til tårene under enkelte scener. Kjøpte meg 3 disc-utgaven i England nylig, gleder meg til å se alt bonusmaterialet. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Så nylig Into the Wild, og jeg satt igjen med en veldig god følelse etter å ha sett den. Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Into The Wild, utrolig bra film. Jeg satt igjen med en fin følelse Quoted for truth. Så den nå akkurat, kosefilm. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Dette er vel 10'ende gangen jeg nevner dette på forumet, men hvorfor ikke gjenta det igjen her? Into the Wild var årets beste filmopplevelse 2007 for min egen del. Den går jo på kino nå (typpisk Norge å ligge etter), så løp og se. Litt annerledes enn Shawshank Redemption, men uansett en utrolig feel-good film med både velplassert samfunnskritikk (eller samfunnsrefleksjon er det bedre å kalle det), god regi og godt skuespill. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Forrest Gump har jeg selvsagt sett. Den into the wild filmen skal jeg ta en titt på:=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå