Lysestake Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Dette trenger jeg: - Liten pc (Ca. 12" skjerm) - Lett - Minst 2gb ram - Bluetooth, USB, DVD r/w - Greit med lagringskapasitet - God batteritid - Prisklasse maks 10 000,- Ønsker en pc der skjermen viser klart bilde også når man sitter utendørs i skarpt lys. Noen som vet hvordan det er med prisforskjell på små laptoper vs "vanlig" størrelse forresten? Håper noen kan hjelpe:) Lenke til kommentar
plaank Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 LG 200A 12.1" Grei CPU, 2GB RAM, 3.5-4t batteritid, høy byggekvalitet, og fint utseende. Go for it Lenke til kommentar
Star Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Har en HP DV2799 som jeg er godt fornøyd med og som matcher det du ønsker bortsett fra skjermstørrelse på 14 tommer. Finnes på Expert til 8999,- for special edition utgaven. Lenke til kommentar
plaank Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Den Star snakker om er heller ikke et dumt valg, men LG'en vil fortsatt ha bedre batteritid, og generelt høyere byggekvalitet. LG bygde IBM sine maskiner før Lenovo tok over, og de er jo noen av de best sammensatte maskinene som er produsert. Den har også et skjermkort som lar deg spille lettere spill. Lenke til kommentar
Bardis Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Jeg har en Packard Bell Easynote 12" som kan selges hvis det er interesse. Eneste den ikke har ifølge dine krav er 2gb ram, den har 1gb.. Men kan oppgraderes til 2gb, ram er ikke dyrt idag.. Pcen ble kjøpt ny på sensommeren 2007, ingen feil. Veier under 2 kg Windows Vista Home Premium. Link her Endret 15. april 2008 av Bardis Lenke til kommentar
stianh92 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Mac, vis du er klar for noe nytt kan være litt tungt i starten og bli vant til, men det vener man seg til. Det negative er gaming=0 færreste spill so går Lenke til kommentar
Star Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Den Star snakker om er heller ikke et dumt valg, men LG'en vil fortsatt ha bedre batteritid, og generelt høyere byggekvalitet. LG bygde IBM sine maskiner før Lenovo tok over, og de er jo noen av de best sammensatte maskinene som er produsert. Den har også et skjermkort som lar deg spille lettere spill. Uenig i at byggekvaliteten er bedre på LG maskinene og jeg klarer å tyne 5 timer ut av min HP, så batteritiden er neppe mye bedre på LG'en. HP maskinen har 128mb ( + delt ) dedikert i motsetning til LGen som har alt som delt internminne. T5750 på 2ghz er nok litt kjappere enn 2330en på 1,6 også - ergo mener jeg HP'en til samme pris er ett bedre kjøp kjetil91: les retningslinjene ang. link til egen annonse postet i forum Endret 15. april 2008 av Star Lenke til kommentar
plaank Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Uenig i at byggekvaliteten er bedre på LG maskinene og jeg klarer å tyne 5 timer ut av min HP, så batteritiden er neppe mye bedre på LG'en. HP maskinen har 128mb ( + delt ) dedikert i motsetning til LGen som har alt som delt internminne. T5750 på 2ghz er nok litt kjappere enn 2330en på 1,6 også - ergo mener jeg HP'en til samme pris er ett bedre kjøp kjetil91: les retningslinjene ang. link til egen annonse postet i forum Du har sikkert rett. Jeg gikk ut ifra de HP jeg kjenner i 2xxx serien, ikke nødvendigvis den modellen du har, som da tydeligvis er et par hakk over. I hereby surrender Lenke til kommentar
Lysestake Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Takk for alle svar folkens.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå