BigJaffa Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Måtte le litt av denne. Hva er gode samtaleemner på date? Nå snakker vi første date og eventuelt om det blir fler:) Kjenner ikke jenta i det hele tatt. Så blir nytt det her. Datene jeg har vært på før har vært med ladies som jeg har kjent ganske godt. Og hva er ikke så helt bra å ta opp? Skjønner at ekser ikke er noe spesielt bra og snakke om. Men hadde vært fint om noen kom opp med noen temaer, emner. Er det så enkelt som f.eks: musikksmak, interesser/hobby, reisemål og alt under reise/ferier, skole og jobb. til opplysning; er 19 år Hennes tidligere sexpartnere. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg måtte ikke le litt av den der. ;o Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Nei, ikke jeg heller ;P Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvis det var od som svarte så kan jeg tro settingen der og da virket ganske latterlige!? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 hehe ... Hjelpsomt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå