sull Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Hei, Som tittelen sier så er jeg på jakt etter et minikjøleskap til å ha i rommet mitt der jeg kan ha cola, øl, sprit osv. Det må være litt romslig, ikke for stort men ikke for smått heller hvis dere skjønner. Så la tipsene renne inn Mvh Sull Endret 14. april 2008 av sull Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Må nesten ha denne i mine innlegg. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) yes, 1 søk på komplett.... Link Endret 16. april 2008 av Joney Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 De var ekstremt små å da. trokke det er det han leter etter. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Fant et som virket veldig bra. Plass til det meste av drikke du kunne trenge. Linky Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hadde et likedan kjøleskap tidligere Bare mye mye gamlere og trebelagt finish istedet for hvit Får klemt noen flasker øl og mat inn i den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå