Amento Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Lette litt etter et Flash forum her, men fant ikke noe. Om det likevel skulle finnes så flytt tråden dit, for all del Ok, besøk MMOSITE.com eller MMORPG.com og dere vil se en slideshowgreie(Sweet ord, ikke til bruk i norskstilen tho) i Flash hvor diverse nyheter ruller forbi. De er litt forskjellige men i bunn og grunn helt like. Mitt spørsmål er, hva heter en sånn en? Det må da være et navn på slike Og noen som hvet hvor man kan finne en template, guide eller liknende til å lage slike? Svar mottas med åpne armer ~Amento EDIT: Typos Endret 14. april 2008 av Amento Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Vet at slide.com har mye sånt. Var det noe sånt du tenkte på? Lenke til kommentar
Amento Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Hmm, er ikke helt sikker jeg Fant liksom ikke fram til så mye... Det jeg trenger er da en sånn slideshowgreier for news og denslags så det må være enkelt å bytte ut sidene i den, hvis du skjønner. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Denne her på Movies.Yahoo.com er så og si nøyaktig slik jeg leter etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå