elefant Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 noen som har et bra forslag til en switch som kan viderekobles til en annen og som er billig? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 http://www.psdata.no/product.asp?id=&sku=S...verk+%2F+Switch Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 noen som har et bra forslag til en switch som kan viderekobles til en annen og som er billig? Alle switcher kan koblest sammen med en annen switch/hub om det var det du mente. Jeg vil IKKE anbefale Unex switchen som en her sa. Sats heller på 3Com, så får du en switch med kvalitet. F.eks: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=6&s=pl (5 porter) eller http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=6&s=pl (8 porter) Koster noen kroner mer, men det er verdt det!=) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 min smcswitch er å anbefale http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=6&s=sr har ikke streiket, men jeg anbefaler at du holder deg i samme prisklasse som den samme hva du kjøper om du skal ha 8porter, ellers risikerer du å bli skuffa pga ustabilitet og dårlig ytelse , har sett slike klager her Lenke til kommentar
magikern Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 hvis du mener at det er hvert det å betale mer for å kjøpe 3com framfor Unex grunnet kvalitet hadde det vært fint med noen eksempler eller evt bare litt mer info om dette, jeg har kjørt Unex i noen år og har aldri hatt problemer kjenner flere andre som også bruker Unex og har aldri hørt om noen problemer hos dem heller. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg og et par stykker jeg kjenner har hatt problemer med unex som har løst seg ved å bruke hardware fra andre produsenter. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Det er ikke no poeng i å betale i dyre dommer for en 3com switch, når han kan klare seg fint med en Unex. Skulle han ikke bare ha en billig switch? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 hvis du mener at det er hvert det å betale mer for å kjøpe 3com framfor Unex grunnet kvalitet hadde det vært fint med noen eksempler eller evt bare litt mer info om dette, jeg har kjørt Unex i noen år og har aldri hatt problemer kjenner flere andre som også bruker Unex og har aldri hørt om noen problemer hos dem heller. Sier ikkea du skal velge 3com sett problemer der i gården, men kjøp en unex switch i den prisklassen om du skal ha en 8porter switch og vil ha unex :wink: Lenke til kommentar
magikern Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 ok kanskje jeg og mine kompiser har vært heldige... Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Unex switchen er helt grei den! Har den selv, og har ikke hatt noe som helst problemer med den.. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 På ComputerCity har de TekComm 8-ports switch til 299kr.. Sikkert grei nok. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Wow og eg som kjøpte en Belkin 8ports router med uplink eller whatever for 1200kr. :oops: Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 SMC rox wild. Har ikke mer å si 8) Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 På ComputerCity har de TekComm 8-ports switch til 299kr.. Sikkert grei nok. yes.. dette er faktisk en helt genial switch i forhold til prisen! 8) Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Wow og eg som kjøpte en Belkin 8ports router med uplink eller whatever for 1200kr. :oops: Nå er det litt forskjell på en router og en switch da.. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Har den en unex hub som tidligere nevnt. Funker fett den :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå