bloodmoney Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvor mye fravær må man ha for å få ikke deltatt i skoleåret? Går i "lære" på vidergående skolen Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hvis du har mer enn det som akkurat er nok for å unngå å få "ikke deltatt", er sjansen stor for at du får akkurat dette. Lenke til kommentar
bloodmoney Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 vet du sånn ca hvor mye fravær det vill si? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 vet du sånn ca hvor mye fravær det vill si? Tror det er 8% som er regelen, var hvertfall det jeg fikk høre da jeg gikk på skole. Uansett, har du godt dokumentert fravær og er villig til å samarbeide kan de godt fikse opplegg for deg som gjør at du kan få karakter....sier jeg; som ble fucked av hele fylkeskommunen Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 vet du sånn ca hvor mye fravær det vill si? Tror det er 8% som er regelen, var hvertfall det jeg fikk høre da jeg gikk på skole. Uansett, har du godt dokumentert fravær og er villig til å samarbeide kan de godt fikse opplegg for deg som gjør at du kan få karakter....sier jeg; som ble fucked av hele fylkeskommunen Det er nok feil. Så lenge læreren har grunnlag til å sette karakter på deg tror jeg du kan være borte så mye du ønsker, selv om dette sannsynligvis ikke gjør at læreren gir deg spesielt høy karakter. Jeg har godt over 20 % i fravær i et par av fagene, og har verken fått varsel eller klager. Får 5 i de fleste fagene også, selv om jeg har mye fravær. Lenke til kommentar
operg Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det er vel 15% som er hovedregelen? 8% er utrolig lett å få ved å være uheldig i fag som Gym og Geografi (VG1). Tipper at lærerne også ser på i hvilke sammenhenger du har vært borte, m.m. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå