lab161 Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg skal kjøpe ny-cdbrenner, men er usikker på hvilken. Skulle gjerne hatt en som også kan brenne 800mb. Kan alle nye cd-brennere det, eller er det kun enkelte som kan????? Lasse Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Samme her, er på utkikk etter en billig og god cd brenner som kan brenne 99 min. cder. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hvis jeg skulle kjøpt ny brenner i dag ville jeg valgt Lite-On 52x/24x/52x. Den er ultrarask og har meget bra pris. Jeg har for øyeblikket en Lite-On 48x/12x/48x og er veldig godt fornøyd med den. Har aldri hatt noen problemer med den og den støtter mange formater. Lite-On sine brennere er også veldig gode til å kopiere *kremt* original spill Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hvis du skal brenne 90min, må brenneren støtte OVERBURN (det gjør de fleste nye) Har tenkt å kjøpe Yamaha CRW F1 Lenke til kommentar
Danny Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Så lenge du holder deg unna aopen så er de fleste greie men se også etter brennere som brenner 99min og,de fleste lite-on tror jeg gjør det. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Hvis jeg skulle kjøpt ny brenner i dag ville jeg valgt Lite-On 52x/24x/52x. Den er ultrarask og har meget bra pris. Enig med denne taler. Kjøpte selv en Lite-On 48/24/48 for kort tid siden på grunn av at min gamle brenner både var treg og hadde en del problemer med å rippe musikk fra enkelte CD'er (driver og legger over hele CD-samlinga mi på MP3 om dagen). Lite-On'en har sålangt rippet over 300 CD'er helt problemfritt - de CD'ene som jeg hadde trøbbel med å rippe før har jeg for sikkerhets skyld hørt igjennom MP3'ene til og det er ikke et eneste 'klikk' noe sted. I tillegg brenner Lite-On'en selvfølgelig lynraskt. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Feilpostet i annet om data, passer bedre under lagringsmedier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg