B25S Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Heisann. Aner ikke hva slags innstillinger jeg hadde, bare trykka på noe. Sier litt om hvor nybegynner jeg er innen dette Håper dere synest noe av dette var pent, da Enkelte bilder i bildeserien er ikke med, det er rundt 50 bilder og jeg orker ikke laste dem opp. Slakt ivei. Endret 14. april 2008 av asbjohor Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Enkelte bilder i bildeserien er ikke med, det er rundt 50 bilder og jeg orker ikke laste dem opp. Minner igjen på forumreglene for bildekritikk: Du bør laste opp et og et bilde av gangen. Du kan gjerne lage din egen personlige mappe med bilder. For å endre navn på mappen, må du gå ut av mappen igjen. Det veldig få som gidder å bla igjennom en haug med bilder å kommentere. Et bilde per tråd er best, i noen tilfeller kan 2 eller tre gå an da de har en sammenheng. Husk at du kan lage deg et eget galleri når du har mange bilder du vil vise frem. Tom PS. Det er ikke bare deg, men en god del nybegynnere som synder mot dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 og ikke minst, mindre bilder neste gang Lenke til kommentar
pederk Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 og ikke minst, mindre bilder neste gang Jepp, som i at du bør skalere ned bildene. Ikke mer enn 1000px lengste vei. Lenke til kommentar
hiki Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Synes du har flere gode ideer her jeg. Og det er positivt å jobbe med. Teknikk er lettere å lære seg, enn kreativitet og det å "se" bilder/ motiver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå