Aleks Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Syns hvertfall det er litt tidlig av kinoene å begynne og henge opp Istid 3 postere og reklamere for den i starten av filmer og sånt allerede.. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Var flere istider vet dere Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Ikke at "Istid"-filmene er så veldig realistiske, men blir det ikke litt feil at dinosaurene kommer etter istiden? Gleder meg sinnsykt til filmen, men det var da umåtelig lenge til!?! Burde ikke slippe trailere allerede Så vidt eg forsto det hadde dinosaurene levd i eit område uberørt av istida, altså at dei var der heile tida, litt innkapsla. Edit: Var det ikkje med dinosaurer i første filmen og? Har ikkje sett den andre, så der veit eg ikkje. Meiner eg såg drodosaurus eller noko sånt (langhals ) på den første filmen. Endret 14. april 2008 av Zeph Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Melke melke melke. Klarer ikke å komme på noe nytt lengre. Jaja. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Var flere istider vet dere Haha, dinosaurene døde ut 65 mill. år før istidene vi kjenner til forekom. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 denne filmen kan være sykt fet om man ser den på imax Lenke til kommentar
mamama Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Melke melke melke. Klarer ikke å komme på noe nytt lengre. Jaja. enig Lenke til kommentar
leafblade Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Var flere istider vet dere Haha, dinosaurene døde ut 65 mill. år før istidene vi kjenner til forekom. "Vi" kjenner vell til 4 istider, som har funnet sted mellom 2,7 millarder år siden og den siste for 11 000 år siden;) Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ja, men dinosaurene levde aldri under noen av disse istidene. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Poenget er vell kanskje at Istiden er over, og dinosaurene kommer? Den først istiden var visstnok for 2.3 billioner år siden (?) Link Dette er jo uansett en humoristisk animasjonsfilm, hvor mye realisme kan én forvente? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Melke melke melke. Melk er godt for kropp og sjel. Ikke vær så kynisk nå Denne skal definitivt sees på norsk. Istid er og forblir det store unntaket når det kommer til regelen om at filmer er best på originalspråket. Den norske dubbingen er overlegen den engelske. Den første filmen var faktisk bedre andre gang jeg så den, for jeg så den på engelsk først og norsk etterpå. Normalt misliker jeg norsk dubbing. Men med Istid så må man ikke akkurat ha røykt sokkene sine for å mene at nordmennene banket amerikanerne når det kommer til denne filmen Hva for noe...hva har du røykt?Animasjons filmer dubbet til norsk er helt for jævla. Har du sett Ice Age på norsk? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Gleder meg til denne. Syns heller ikke toern var dårlig, selv om enern var langt bedre. Oh btw, Istid på norsk>engelsk. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ikkje tenk logisk... Det er ein barnefilm... Eller for dei med god sans for film ^^ Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Blæh til alle dere som liker Istid på engelsk/norsk, det er Istid på islandsk som er tingen! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Dubber de virkelig filmer til et språk som ca 300 000 har til morsmål? Lenke til kommentar
Muse Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Uæh, altfor lenge til! Jaja, vi får da andre animasjonsfilmer i mellomtiden. Og atter en gang, Istid er best på norsk. Period! Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Dubber de virkelig filmer til et språk som ca 300 000 har til morsmål?Selvfølgelig! Islendere er blant de som går mest på kino, så interessen er nå der. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Istid filmene er bra de. Toern var litt skuffende da, syns jeg hvertfall. Men for all del, den var fortsatt bra. Men klarte, etter min mening, ikke måle seg med enern. Men jeg gleder meg masse til nr tre kommer. Teaseren var jo også veldig morsom da. Blir aldri lei av scrat heller :!: ... Synd det er så altfor lenge til den kommer på kino. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Istid er utvilsomt bedre på norsk enn på engelsk. 2en skuffa. Må si animasjonen i teaseren var enormt bra mtp kvalitet. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Normalt misliker jeg norsk dubbing. Men med Istid så må man ikke akkurat ha røykt sokkene sine for å mene at nordmennene banket amerikanerne når det kommer til denne filmen Du har gått over til sterkere substanser altså? Jeg er imot dubbing på Norsk når det gjelder de fleste filmer, synes alltid at orginalene er bedre egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg